    From: "Monika i Gregory" <m...@w...pl.x>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: POMOCY! Szef mnie oszukal...
    Date: Mon, 10 Jun 2002 07:56:44 +0200

    Użytkownik ".:s" <s...@s...p.lodz.pl> napisał w wiadomości
    news:3058gu8bnq22ch4e6apvc8s4srhmuklqtb@4ax.com...
    I teraz: od lipca nie widzialem swoich prowizji. Do konca mojego
    > zatrudnienia nagromadzilo sie prawie 600zl prowizji. Za kwiecien
    > dostalem do reki 600zl, i obiecano mi jeszcze 400 reszty.
    > W zeszlym roku przyznano mi tez 502zl netto swiadczenia urlopowego.
    > Podpisalem odbior, ale kasy jeszcze nie dostalem.

    i nie dostaniesz, u niego w papierach wszystko gra, chyba że wysyła
    pieniądze na konta pracowników.

    > NO I WLASNIE: teraz juz tam nie pracuje. Podpisane sa umowy o
    > rozwiazaniu. Ale szef mi nie wyplacil jeszcze zadnych pieniedzy. Wisi
    > mi lacznie: 502zl swiadczenia url., 400zl reszty pensji za kwiecien i
    > ok. 500-600zl prowizji.
    > JAK TO ODZYSKAC? Oficjalnie, to juz podpisalem wszystkie wyplaty oraz
    > odbior swiadczenia. O prowizjach nie ma mowy na zadnym pismie.
    > Pozostaja mi jedynie moi koledzy z pracy, ktorzy sa swiadkami poczynan
    > szefa...

    Wierzysz, że pójdą do sądu pracy?, jeśli jeszcze pracują?

    > Myslalem o taki rozwiazaniu, zeby zablokowac bylemu szefowi baze
    > danych jego portalu budowlanego, ktory kompletnie oprogramowalem w
    > trakcie zatrudnienia. Ale nie wiem, czy jest to zgodne z prawem, bo
    > nie jestem juz pracownikiem...

    Nie radzę, bo odda sprawe w ręce policji, i będziesz miał problemy, ale
    zastanów sie czy warto?
    Pozdrawiam
    Monika