    From: "Jurek Gajewski" <j...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: POMOCY !!! POMÓŻCIE
    Date: Sun, 20 Apr 2003 10:12:23 +0200

    Użytkownik <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:115d.0000008c.3ea17eac@newsgate.onet.pl...
    > Moją siostrę i mojego szwagra spotkała tragedia autorstwa prokuratury
    rejonowej
    > w Zgorzelcu!!!!! Zacznę od początku. Moja siostra wraz z mężem prowadzą
    dwie
    > stacje paliw, mają firmę transportową.
    > Na początku lipca ubiegłego roku w naszej miejscowości ogłaszała się firma
    > która robiła remony budowlane. Zawarli z tymi panami umowę. Firma ta miała
    > wykonać remont tarasu. Od początku wydawali się podejrzanymi osobnikami.
    Mieli
> [...]
    osby
    > z tymi rowerami. Wszyscy sąsiedzi wskazywali na tych osobników którzy
    > wykonywali u mojej siostry remont tarasu. Szwagier jak już wspomniałem
    > postanowił naprawic krzywde dziecka i znaleźć złodziei. Po dwudniowych
    > poszukiwaniach znaleźliśmy jednego z nich. On odrazu powiedział że ukradł
    jego
    > kolega który z nim pracował i który był niby domniemanym szefem
    złodziejskiej
    > spółki. Pojechaliśmy więc do tego drugiego dowiedzieć się gdzie rowery.
    Drugi
> [...]
    dzień
    > oddać skradzione rzeczy!!!
    > Szwagier więc nie zgłosił tego na Policje mysląc że odzyska rowery.
    > PROSZĘ O UWAGĘ !!!!!!
    > Złodzieje poszli na Policję i zgłosili PRÓBĘ WYMUSZENIA 3000 zł. !!!!!!!!!
    > Mój szwagier od 8,5 miesiąca !!!!!!!! przebywa w Areszcie Śledczym
    oskarżony o
    > próbę wymuszenia 3000 ZŁ !!!!!!!!!!
    > ZŁODZIEJE WRAZ Z POLICJĄ I PROKURATURĄ OSKARŻAJĄ PRZYKŁADOWEGO OBYWATELA,
    > PRZEDSIĘBIORCĘ ŻE ZAJMOWAŁ SIĘ WYMUSZANIEM HARACZU. KTO JEST
    ODPOWIEDZIALNY W
    > POLSCE ZA NASZ SYSTEM PRAWNY, KTO POWINIEN ODPOWIADAĆ ZA DECYZJE
    PROKURATURY
    > ZGORZELECKIEJ.
    > Adwokaci nie każą nam iść do gazety, lub innego śroka przekazu. Mówią że
    > pogorszy sytuację. Moja siostra od 8,5 miesięcy prowadzi sama dwie stacje
    > paliw, opiekuje się dzieckiem i jest wykończona psychicznie. Nikt nie
    potrafi
    > nam pomóc. Sprawy są przekładane. Osoby które oskarżyły jej męża dostały
    > adwokata z urzędu i są na wolności@!!!!!! a mój szwagier w więzieniu.
    Odmawia
    > się nam wpłacenie kaucjii. Prokuratura nie chce zastosować innego środka
    > zapobiegawczego niż areszt!!!!!!! Dlaczego !!!!!!!!
    > CZY NASZE PAŃSTWO WCHODZĄCE DO UNI EUROPEJSKIEJ PRODUKUJE NA SIŁĘ
    PRZESTĘPCÓW,
    > KIEDY CI PRAWDZIWI SĄ BEZKARNI>...!!!??????
    > CO MAMY ROBIĆ??????? DO KOGO PÓJŚĆ PO POMOC????? GDZIE LOGIKA POCZYNAŃ
    > PROKURATURY REJONOWEJ W ZGORZELCU?????
    > GDZIE JEST ETYKA ZAWODOWA, DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE, LOGIKA PROWADZONEGO
    > ŚLEDZTWA.

    Najprawdopodobniej tych dwóch gówniarzy złodziejskich jest w jakiś sposób
    powiązana z osobami odpowiedzialnymi za aresztowanie Pana szwagra, być może
    mają jakieś koneksje rodzinne. Nie wierzę, że sami by wpadli na taki pomysł
    i że policjanci uwierzyliby recydywistom. Policja jest skorumpowana tak jak
    i cała reszta, ale pomagają tylko przestępcom, z których coś ich łączy.
    Polecam przeczytać o takich właśnie koneksjach na stronie
    www.ivrzeczpospolita.com.pl - artykuł PROFESOR i GANGSTERZY...

    Pozdrawiam i życzę szybkiego odkręcenia sytuacji.
    JG