  • Data: 2003-04-24 22:53:57
    Temat: Re: POMOCY !!! POMÓŻCIE
    Od: "t...@w...pl" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Pracownia" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:b7sh18$7br$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Użytkownik <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    > rejonowej
    > dwie ....
    >
    > Mieszkam w Bogatyni niedaleko Zgorzelca i jest mi znana ta sprawa!!!!!!
    > Znam Państwa z widzenia i wiem co przeżywacie w związku z Tą sytuacją.
    Jest
    > mi naprawdę przykro. Moja córka uczęszcza z Państwa dzieckiem do szkoły...
    >
    > Pana siostra jest naprawdę dzielną kobietą, podziwiam ją a zarazem żałuję
    że
    > taka gehhenna spotkała ją. Szanujemy Państwa i wiemy że prokuratura a
    raczej
    > hitlerowcy którzy prowadzą tą sprawę będą za to kiedyś odpowiadać.
    >
    > PYTAM SIĘ KTO TYM LUDZIOM Z PROKURATURY TAK NIEKOMPETENTNYM DAŁ TAKĄ
    WŁADZĘ
    > ABY SKAZYWAĆ NA TAKIE CIERPIENIE ZWYKŁYCH OBYWATELI A PRZEDEWSZYSTKIM ICH
    > RODZINY !!!!!!!!
    >
    > To bulwersujące, modle się żeby to wszystko Państwo przeżyli i żeby te
    > święta chociaż troszkę przypominały swięta.
    >
    > Pozdrawiam
    > Monika

    Czy było zażalenie na zatrzymanie ?
    Czy pisaliście o uchylenie tymczasowego aresztu ?
    Ciężko coś więcej pisać na ten temat nie znając materiałów.
    Najlepszym wyjściem w tym przypadku jest znalezienie sprytnego adwokata, jak
    będzie cwany i doświadczony, to potrafi zrobić wiele z niczego!

    pozdrawiam