eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPOCZTA-problem przesyłki priorytetowe dostarcza po 4-5dniach › Re: POCZTA-problem przesyłki priorytetowe dostarcza po 4-5dniach
  • Data: 2005-12-07 13:15:43
    Temat: Re: POCZTA-problem przesyłki priorytetowe dostarcza po 4-5dniach
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl> szukaj wiadomości tego autora

    <m...@w...pl> napisal(a):
> [...]
    > Klienci burzą się i straszą mnie że nie będą odbierać jeżeli tak późno
    > dostaną paczki.
    > Co mam robić? Czy mogę żądać od Poczty jakiegoś odszkodowania za nie
    > wywiązywanie się z umowy, na której tracę finansowo. Bo zawartość każdej
    > paczki jest robiona pod daną firmę i nie będę w stanie nieodebranej
    > zawartości paczki wykorzystać.
    > Dzwoniłam po różnych dyrektorach Poczty to powiedzieli mi że nie mają mocy
    > przerobowej(bo jest okres świąteczny i mają dużo paczek) i jak chcę to mogę
    > składać reklamację którą rozpatrzą po 14dniach.

    Ustawa "Prawo pocztowe" lub jedno z powiązanych rozporządzeń ustala
    pewne limity minimalne jakości usług. Niestety, PP zawsze Ci powie, że
    jesteś w tych 5% procentach przesyłek, których nie muszą i nie dają rady
    dostarczać w terminie "priorytetowym". Stąd też cienko widzę ew.
    roszczenia o odszkodowanie. Oczywiście możesz złożyć reklamację, tak jak
    Cię pouczono, tylko co na nią odpowiedzą to niewiadomo. :)

    > Na drugi rok rezygnuję z usług Poczty.

    No i spoko, tylko:

    1. jeśli będziesz wysyłać rzeczy poniżej 0,5 kg to robisz to na razie
    nielegalnie :D
    2. za dostarczenie na następny dzień zapłacisz w firmie kurierskiej
    duużo więcej, chyba ze tego sporo wysyłasz
    3. jeśli wysyłasz za pobraniem, to osiwiejesz - firmy kurierskie mają w
    zwyczaju przetrzymywać kasę po kilka tygodni (kredytują się w ten
    sposób). Koledze trzymali dwa miesiące odsyłając go że "jutro przeleją"
    itd - pomógł dopiero pozew, po którego wniesieniu szybko przelali :)
    --
    Samotnik

    "Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem że na świecie jest
    tylu idiotów." -- Stanisław Lem