    From: "Jinks" <g...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: PKP - próba wyłudzenia?
    Date: Sat, 8 Mar 2003 08:58:18 +0100

    > PKP nie może zwrócić tej legitymacji. Ma obowiązek przekazać ją
    prokuratorowi
    > bądź Policji.
    Mialem podobny przypadek, kanar stwierdzil ze podrobilem pieczatke, nawiasem
    mowiac dosc czytelna tyle ze troche ciemniejszym tuszem... ale nie odeslali
    jej do prokuratury tylko wlasnie na uczelnie gdzie ja odebralem (po dwoch
    miesiacach wakacji).
    Co to policji to mnie tez straszyli w pociagu, ale zamist policjantow
    przyslali SOK-istow zeby mnie wylegitymowac.
    Odmowilem przyjecia rachunku ktory opiewal na okolo 150 zl, przyslali go
    poczta, wyrzucilem do kosza i jak dotad nic w tym kierunku sie nie dzieje.
    Legitymacje odebralem. Co do kosztow podrozy to tez sobie odpuscilem bo mi
    powiedziano ze bez imiennych biletow (ktorych i tak nikt mi nie chcial
    wystawic) to nie mam szans zeby cokolwiek udowodnic.
    Pisac mozesz sobie i tak nic z tego nie wyjdzie, ja pisalem chyba w dwa
    miejsca z prosbami i grozbami, dwonilem, wyslalem nawet list do Rzecznika
    Praw Obywatelskich z PKP nie dostalem odpowiedzi z Biura Rzecznika tylko
    tyle ze postepowanie zostalo umorzone po stwierdzeniu ze legitymacja zostala
    zwrocona na uczelnie.
    Pozdrawiam
    Jinks