  • Data: 2004-03-22 01:50:37
    Temat: Re: PKP i "opłata dodatkowa" czyt. mandat
    Od: "Marcin 'Radmar' Wasilewski" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "castrol" <c...@w...chello.pl> napisał w wiadomości
    news:pHM6c.175105$Or1.34350@news.chello.at...
    > Wiem jakie sa przepisy wyobraz sobie, ale tak sie sklada ze w zyciu mi sie
    > nie snilo szukac konduktora po pociagu i zawsze czekalem, w zyciu nie

    Gdyby konduktor pomiędzy każdą stacją miał oblecieć skład i jeszcze
    zapamiętać, komu bilet sprawdził, a komu nie, to by musiał mieć komputer w
    głowie.

    > dostalem kary, raz znalazl sie taki co takowa chcial mi dac ale mu sie to
    > nie udalo (dziwne prawda)??

    Nie, zazwyczaj jest tak jak mówisz, czasami nawet konduktor bierze w
    łapę, lecz żadne z tych zachowań nie jest zgodne z przepisami.

    > Nie zapominajmy kto jest klientem PKP i jak ich klienta traktowac sie
    > powinno, a na ten przepis jest i odpowiedni sposob

    Ty nie jesteś klientem, aby być klientem, należy zawrzeć umowę, którą to
    się zawiera w tym przypadku poprzez zakup biletu.

    > Dodam, ze jezdzac pociagami PKP, i wsiadajac bez waznego biletu, w zyciu
    nie
    > mialem zamiaru jechac na gape, jesli biletu nie mialem, zawszze zajmowalem
    > miejsce i czekalem na konduktora

    i czekałem... uda się, czy nie uda....

    > Pozdrawiam
    > Jacek
    >
    > PS. Przepisy przepisami, ale sa i przepisy bzdurne, jak wlasnie ten
    > nakazujacy klientowi PKP latanie i szukanie konduktora, coz swiete krowy
    > lazic po pociagu nie chca?? W koncu to ich praca nieprawdaz??

    Ty nie masz latać i ich szukać, masz się udać w pewne konkretne miejsce
    i tam na niego czekać.

    --
    Marcin "Radmar" Wasilewski
    http://www.ostbahn.net