    From: "KK" <p...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: PIT od pracodawcy.
    Date: Mon, 7 Apr 2003 19:26:58 +0200

    "AR" <...@...pl> wrote in message news:b6s62h$bk7$1@inews.gazeta.pl...
    > Od momentu gdy zmieniłem pracę zmieniłem także adres do korespondencji,
    > adres zameldowania się nie zmienił.
    > Czy pracodawca może się wykręcić sianem, że wysyłał PIT tylko, że pod
    > adresem do korespondencji nikt go nie odbierał? Pracodawca posiada
    > oczywiście mój adres zameldowania.
    > Jeżeli zechcę poinformować go o zmianie adresu do korespondencji to czy
    list
    > polecony z potwierdzeniem odbioru jest wiążący (przecież to nie ja
    musiałem
    > go wysłać)? Co zrobić by pracodawca nie mógł potem powiedzieć "nie
> [...]

    Jeżeli wysyłał, to ma potwierdzenie nadania, jeżeli wrócił, to ma również
    list, który wrócił.
    Z przyzwoitości powinien wysłać wówczas pod adres zameldowania.
    Możesz go listem poleconym zawiadomić o zmianie adresu.

    Jak już w ogóle nie dostaniesz tego pitu, to rozlicz się na oko, jesli wiesz
    ile powinno być. (właśnie dlatego warto zbierać paski, tudzież RMUA)

    W US i tak mają ten pit jeśli wysłał. US raczej adresów do korespondencji
    nie zmienia.