  • 1. Data: 2010-04-29 09:47:35
    Temat: PIT 37 a bezrobotny i pieniadze za szkolenia
    Od: Sebcio <s...@w...pl>

    Jestem bezrobotnym bez prawa do zasilku, jedynym moim dochodem byly
    pieniadze ktore otrzymalem za szkolenia trwajace lacznie 2 mce 989 zl.
    Czy w takim razie musze wypelniac pit 37???

  • 2. Data: 2010-04-29 09:53:39
    Temat: Re: PIT 37 a bezrobotny i pieniadze za szkolenia
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    W dniu 29-04-2010 11:47, Sebcio pisze:
    > Jestem bezrobotnym bez prawa do zasilku, jedynym moim dochodem byly
    > pieniadze ktore otrzymalem za szkolenia trwajace lacznie 2 mce 989 zl.
    > Czy w takim razie musze wypelniac pit 37???

    Jeżeli to nie są dochody z mocy prawa zwolnione od podatku to musisz.

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 3. Data: 2010-04-29 09:56:30
    Od: Sebcio <s...@w...pl>

    On Thu, 29 Apr 2010 11:53:39 +0200, Maddy <m...@e...com.pl> wrote:

    >Jeżeli to nie są dochody z mocy prawa zwolnione od podatku to musisz.
    Tak ale pobrali juz sobie zaliczke nawet 19 zl
    To jest dokladnie : Swiadczenie wyplacone z funduszow : Pracy i
    Gwarantowanych swiadczen Pracowniczych

  • 4. Data: 2010-04-29 10:12:11
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    W dniu 29-04-2010 11:56, Sebcio pisze:

    > Tak ale pobrali juz sobie zaliczke nawet 19 zl
    > To jest dokladnie : Swiadczenie wyplacone z funduszow : Pracy i
    > Gwarantowanych swiadczen Pracowniczych

    Ale to jest tylko zaliczka. I skoro pobrali, to nie jest to dochód
    zwolniony z podatku.

    Na dodatek rozliczenie roczne to jest deklaracja uzyskanych _dochodów_ a
    nie należnego podatku.
    A dochód uzyskałeś.

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 5. Data: 2010-04-29 10:51:10
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Sebcio" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Tak ale pobrali juz sobie zaliczke nawet 19 zl

    I naprawde nie chcesz ich dostac z powrotem?
    A myslalem, ze dla bezrobotnego kazdy grosz sie liczy.
    No i ponadto ma duzo czasu - nawet duza kolejka do okienka w Skarbowym mu ni
    epowinna byc straszna.

    Pozdrawiam
    SDD