    From: "Mika" <d...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: PILNE-zostałem oszukany
    Date: Sun, 7 Dec 2003 11:58:13 +0100

    > Mika, przedewszystkim - nie badz takim "buzdyganem". Jak sugerowali inni -
    > jest spora szansa ze jest to zwykle nieporozumienie, i wpadanie z Policja
    > itd jest niepotrzebne i niewskazane.

    Moje argumenty już znaliście teraz przedstawię sprzedającego.

    1. Monitor jest nowy bo na naklejce znamionowej monitora był rok produkcji
    czerwiec 2003r.
    2. Jeżeli mam dwie gwarancje to powienienem się cieszyć bo mam o jedną
    więcej.
    3. To że kineskop wypalony to do serwisu a nie do niego on taki dostał z
    hurtowni.
    4. To że używany to jak każdy inny stał na wystawie - o czym kupującego nie
    musi informować.
    5. Że ktoś już go miał i oddał (prawdopodobnie ta sama wada-kineskop),
    poprostu wymienił na inny model.
    6. Ostatni argument to że nie potrafię ustawić i obsługiwać tego monitora.

    No cóż i tak można.

    A ja na to przedstawiałem swoje argumenty dosyć podniesionym głosem, tak że
    zebrało się trochę widzów i to dopiero przekonało gościa aby mi ustąpić.
    O żadnej Policji nie było mowy, ale też nie oddałem mu podwójnej gwarancji
    mówiąc że jest to dowód w sporze.
    Jednak na dobre imie firmy pracuje się latami a stracić mozna w chwilę.
    Rezultat taki że oddał pieniądze.
    Choć proponował mi inny model od niego już nigdy nic nie kupię.