  • 1. Data: 2005-09-02 11:40:21
    Temat: PILNE - dotyczy ksh
    Od: Butterfly <b...@a...op.pl>

    Proszę o pilna odpowiedź
    W przypadku odwołania (pilnego) jednoosobowego zarządu, kto wykonuje
    obowiązki tego organu do zcasu wyboru nowego Zarządu.. Czy człoenke Rady
    delegowany przez nią .. i nan jakiej podstawie.
    gigimik( at )wp( kropka )pl

  • 2. Data: 2005-09-02 14:03:19
    Temat: Re: PILNE - dotyczy ksh
    Od: Glorius Glory <e...@q...cy>

    Dnia Fri, 2 Sep 2005 13:40:21 +0200, Butterfly napisał(a):

> [...]
    > obowiązki tego organu do zcasu wyboru nowego Zarządu.. Czy człoenke Rady
    > delegowany przez nią .. i nan jakiej podstawie.

    Członek Rady nie może.

    --
    Pozdrawiam,
    Glorius Glory

  • 3. Data: 2005-09-02 14:31:14
    Od: Mieczysław <m...@o...pl>

    Dnia Fri, 2 Sep 2005 16:03:19 +0200, Glorius Glory napisał(a):

    > Dnia Fri, 2 Sep 2005 13:40:21 +0200, Butterfly napisał(a):
    >

    > Członek Rady nie może.

    A może rzuciłbyś jakąś podstawą prawną! Bo IMO może .
    --
    Mieczysław
    ----

  • 4. Data: 2005-09-02 14:42:50
    Od: Butterfly <a...@w...pl>

    Dnia Fri, 2 Sep 2005 16:31:14 +0200, Mieczysław napisał(a):

    > A może rzuciłbyś jakąś podstawą prawną! Bo IMO może .

    Powiedzcie mi .. jak to własciwie powinno byc. Np Prezes (spółka z 1
    osobowym zarzadem) nie moze sprawować funkcji..a przecież ktos musi
    zarządzać ..podpisywać umowy.. np rozwiązywać umowy,...zaciągac
    zobowiązania... Czy rada musi natychniast wybrać...a co bedzie jesli nie
    wybierze.. Przecież to musi jakis przepis regulować?

    Nie moze byc takiej sytuacji aby spólką nikt nie zarządzał.
    --
    gigimik( at )wp( kropka )pl

  • 5. Data: 2005-09-02 14:49:50
    Od: Mieczysław <m...@o...pl>

    Dnia Fri, 2 Sep 2005 16:42:50 +0200, Butterfly napisał(a):

> [...]
    > wybierze.. Przecież to musi jakis przepis regulować?
    >
    > Nie moze byc takiej sytuacji aby spólką nikt nie zarządzał.

    KSH art. 383
    --
    Mieczysław
    ----

  • 6. Data: 2005-09-02 14:58:10
    Od: Butterfly <a...@w...pl>

    Dnia Fri, 2 Sep 2005 16:49:50 +0200, Mieczysław napisał(a):

    > KSH art. 383

    Szkoda ze nie mam teraz ksh.. a moze napiszesz 2 zdanka co on mówi..

    --
    gigimik( at )wp( kropka )pl

  • 7. Data: 2005-09-02 15:25:34
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    Butterfly <a...@w...pl> naskrobał/a w

    > Szkoda ze nie mam teraz ksh.. a moze napiszesz 2 zdanka co on mówi..

    Art. 383. § 1. Do kompetencji rady nadzorczej należy również zawieszanie,
    z ważnych powodów, w czynnościach poszczególnych lub wszystkich członków
    zarządu oraz delegowanie członków rady nadzorczej, na okres nie dłuższy
    niż trzy miesiące, do czasowego wykonywania czynności członków zarządu,
    którzy zostali odwołani, złożyli rezygnację albo z innych przyczyn nie
    mogą sprawować swoich czynności.
    § 2. W przypadku niemożności sprawowania czynności przez członka zarządu
    rada nadzorcza powinna niezwłocznie podjąć odpowiednie działania w celu
    dokonania zmiany w składzie zarządu.

    Krzysztof "Goomich" Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153
    50% Polaków nie zdaje sobie sprawy, ze stanowi polowe spoleczenstwa.

  • 8. Data: 2005-09-02 18:50:08
    Od: Butterfly <a...@w...pl>

    Dnia Fri, 02 Sep 2005 17:25:34 +0200, Goomich napisał(a):

> [...]
    > § 2. W przypadku niemożności sprawowania czynności przez członka zarządu
    > rada nadzorcza powinna niezwłocznie podjąć odpowiednie działania w celu

    O dziękuję... Włąsnie o to mi chodziło. Byłem przekonany ze własciwie tylko
    człoenk rady delegowany przez nią decyzją w formie uchwały moze to zrobić w
    takim wyjatkowym przypadku. Zrodzila sie jednak kolejna wątpliwośc .. jak z
    wpisem do krs. Przecież nie jest członkiem zarządu.. a wykonuje czynności..
    Ale nie ma sie co szczypac.. KRS-y i tak .. no moze dałyby rade rozpatrzyc
    wniosek w ciagu tzrech mesięcy..
    pzdr
    --
    gigimik( at )wp( kropka )pl

  • 9. Data: 2005-09-02 20:06:56
    Od: Mieczysław <m...@o...pl>

    Dnia Fri, 2 Sep 2005 20:50:08 +0200, Butterfly napisał(a):

> [...]
    > Ale nie ma sie co szczypac.. KRS-y i tak .. no moze dałyby rade rozpatrzyc

    Oddelegowany też jest wpisywany w KRS. Inaczej nie będzie mógł nic
    podpisywać

    --
    Mieczysław
    ----

  • 10. Data: 2005-09-03 07:16:02
    Od: Glorius Glory <e...@q...cy>

    > KSH art. 383

    Hm.... IMO powstaje pytanie czy przepis ten stosuje sie także to spółki,
    która ma jednoosobowy zarząd. Jeśli tak byłoby to chyba obejście przepisów
    KSH dotyczących zarządu i jego uprawnień.
    A na marginesie - art. 383 KSH dotyczy spółki akcyjnej - nie dotyczy zaś
    spółki z o.o.

    --
    Pozdrawiam,
    Glorius Glory