  • Data: 2005-08-11 22:21:12
    Temat: Re: PILNE!!! Czy nakaz zapłaty MUSI mieć TERMIN zapłaty??
    Od: "kredytobiorca1" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Użytkownik "kredytobiorca1" <k...@o...pl> napisał w
    > wiadomości news:14f6.00000078.42fbbd74@newsgate.onet.pl...

    > mi to
    > prosił,
    >
    > Teraz, jak mają tytuł? Oni z tym tytułem pójdą do komornika bez względu
    > na to, czy jest tam termin, czy nie ma. Jak nie ma, to jest natychmiast
    > wymagalny i tyle.

    Tak samo wymagalny dziś, jutro, za miesiąc jak i za rok. Jakoś nie znalazłem
    przepisu i terminu KIEDY?
    A do komornika, owszem, wiem że pójdą. Ale będę próbował się dogadać - w końcu
    im też powinno zależeć, żeby kasę dostali prędzej niż później. A jak prezes
    będzie np. arogancki to też będę arogancki; jak będzie otwarty, też będę
    otwarty.
    Czy to się podoba komuś czy nie - taka sytuacja bije (w Polsce) w dwie strony:
    a mieszkanie lokatorskie nie jest, więc tak łatwo im ze mną nie będzie.
    Z drugiej strony komornika wolałbym uniknąć, ale nie dlatego że unikam
    komornika (bo nie unikam - byłem tam już), ale sprawa mieszkania jest
    najwyższym priorytetem.
    Tylko że chamstwa też nie cierpię, jak ktoś robi jedno a pisze drugie: mogli
    albo poczekać z tym Sądem albo po prostu napisać od razu, że idą do Sądu i już.
    Mają takie prawo. Ale jak telefonicznie mówi baba, że "proszę czekać, bo
    przyjdzie wezwanie z terminem i do tego czasu ma Pan czas" a wezwanie wysyłają
    dzień PO złożeniu już pozwu - to to jest jak dla mnie chamstwo.