  • 1. Data: 2002-11-13 13:20:20
    Temat: PILNE
    Od: "Merigold" <m...@i...pl>

    Wiatam wszystkich...mam pytanie...czy wie ktos jak zabezpieczyc sie przed
    naruszeniem praw autorskich zwiazanych z tekstem (bjka dla dzieci)wydana na
    wlasny kszt....Czy istnieje jakas organizacja w ktorej nalezy zglosic
    utwor???bardzo prosze o szybka odpowiedz i z gory dziekuje
    pozdrawiam
    Merigold

  • 2. Data: 2002-11-13 13:26:15
    Temat: Re: PILNE
    Od: "Elita.pl" <b...@e...pl>

    Merigold wrote:
    [..]
    > utwor???bardzo prosze o szybka odpowiedz i z gory dziekuje

    Zgłoś książkę w Bibliotece Narodowej albo zanieś tekst bajki
    do notariusza - niech Ci
    podpisze się pod spisem treści, streszczeniem i wybranymi
    paroma stronami. Zapłacisz kilkadziesiąt złotych, ale jakby
    przyszło co do czego to łatwo udowodnisz swoje pierwszeństwo.

    --
    http://www.sti.org.pl/0-700.htm

  • 3. Data: 2002-11-13 13:38:14
    Od: Papik <p...@g...w.astercity.net>

    Dnia Wed, 13 Nov 2002 14:26:15 +0100, Elita.pl napisał/napisała:
    > paroma stronami. Zapłacisz kilkadziesiąt złotych, ale jakby
    > przyszło co do czego to łatwo udowodnisz swoje pierwszeństwo.

    Niby jak udowodni ? data stepla ? :-o

    --
    * Oficjalnie kawaler * Pawel -PAPIK- Pomorski
    GG: 70701

  • 4. Data: 2002-11-14 11:09:05
    Od: "SapeR" <s...@e...com>

    "Papik" <p...@g...w.astercity.net> wrote in message
    ..

    > Niby jak udowodni ? data stepla ? :-o

    Data stempla to jedno, a chodzi o formę tej czynnosci notarialnej,
    ktora swiadczy o tym, iz taka a taka tresc istniala w takim a takim dniu,
    bo notariusz to podstemplowal i jest to tzw DATA PEWNA .
    ...mniej wiecej !:)

    Pozdr

    sap

  • 5. Data: 2002-11-14 17:05:36
    Od: "ssj5" <s...@p...onet.pl>

> [...]
    > naruszeniem praw autorskich zwiazanych z tekstem (bjka dla dzieci)wydana

    nie masz mozliwosci, by sie zabezpieczyc przed takim procederem, tak samo,
    jak nie ma mozliwosci kazdy inny tworca przed nielegalnym kopiowaniem swego
    tekstu, ksiazki itp.cokolwiek nie uczynisz - zawsze moze znalezc sie osoba,
    ktora tekst nielegalnie skopiuje.jesli taka osoba sie znajdzie, mozesz ja
    "tylko" scigac.

    ssj5

  • 6. Data: 2002-11-15 09:31:13
    Od: Papik <p...@g...w.astercity.net>

    Dnia Thu, 14 Nov 2002 12:09:05 +0100, SapeR napisał/napisała:
    > ktora swiadczy o tym, iz taka a taka tresc istniala w takim a takim dniu,
    > bo notariusz to podstemplowal i jest to tzw DATA PEWNA .
    > ...mniej wiecej !:)

    No wlasnie, to "mniej wiecej" to sa watpliwosci, czyli jest mozliwosc,ze da
    prawnikowi w lape i ten date zmieni ?
    Ew. ktos inny moze takz robic i wtedy data/udowodnienie jest jakies takie
    niepewne..

    Ps. Tak tylko pytam, bom ciekaw ;)

  • 7. Data: 2002-12-18 13:24:12
    Od: "Pablo" <p...@f...pl>

    Użytkownik "Papik" <p...@g...w.astercity.net> napisał w
    wiadomości news:slrnat9fuu.p9c.papikUSUNmnie@cocoon.acn.waw.pl.
    ..

> [...]
    > prawnikowi w lape i ten date zmieni ?
    > Ew. ktos inny moze takz robic i wtedy data/udowodnienie jest jakies takie

    Kazdy notariusz prowadzi REPERTORIUM wystarczy wyciag z repertorium i juz
    wiadomo jaka tresc byla w danym dniu;)
    Paweł