  • 1. Data: 2007-02-21 22:34:17
    Temat: Otylia
    Od: f...@g...pl

    Winna czy nie winna? Karać czy nie karac? Jak myślicie?

  • 2. Data: 2007-02-21 23:17:08
    Temat: Re: Otylia
    Od: "JohnyBravo" <j...@b...net>

    Ja nie mysle ze Ziobro jest Zerem a Kaczor Durniem!

    Za co Karac niewienna dziewczyne ze Chuj Prezydent dba o polskie drogi?

  • 3. Data: 2007-02-21 23:23:38
    Od: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl>

    Dnia 2007-02-21 23:34, f...@g...pl stwierdził, że:
    > Winna czy nie winna? Karać czy nie karac? Jak myślicie?

    Zapytaj Ziobra.

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 4. Data: 2007-02-22 07:15:53
    Od: "R De" <r...@p...onet.pl>

    Ja myślę, że karać. Wszyscy jeździmy po takich drogach, jakie mamy, i to
    akurat nie ma znaczenia. Nie dość, że winna, to jeszcze bezczelna.

  • 5. Data: 2007-02-22 07:23:21
    Od: Paweł <b...@m...com>

    Użytkownik "JohnyBravo" <j...@b...net> napisał w wiadomości

    > Za co Karac niewienna dziewczyne ze Chuj Prezydent dba o polskie drogi?

    Dbanie o drogi nie leży w kompetencjach Prezydenta matole. I nie ma
    znaczenia tutaj czy jest chujem (hujem?) czy nie

    --
    Paweł

  • 6. Data: 2007-02-22 07:24:57
    Od: Paweł <b...@m...com>

    Użytkownik <f...@g...pl> napisał w wiadomości
    ps.com...
    > Winna czy nie winna? Karać czy nie karac? Jak myślicie?

    Winna.
    Karać. Z umiarem.

    --
    Paweł

  • 7. Data: 2007-02-22 07:25:07
    Od: "Michał \"Kaczor\" Niemczak" <k...@i...net>

    R De napisał(a):
    > Ja myślę, że karać. Wszyscy jeździmy po takich drogach, jakie mamy, i to
    > akurat nie ma znaczenia. Nie dość, że winna, to jeszcze bezczelna.

    Dlaczego winna, jakieś argumenty? Czy znasz dokładnie treść owych 3
    ekspertyz, o których trąbia w telewizorni. A może winna bo bezczelna?
    Drugi Ziobro?

    Kaczor
    --
    Łączę pozdrowienia... i różne inne wyrazy
    kaczor@NO_SPAM-plug.atn.pl

  • 8. Data: 2007-02-22 07:29:37
    Od: ===Tomy=== <nic@z_tego.com>

    Dnia Thu, 22 Feb 2007 08:25:07 +0100, "Michał \"Kaczor\" Niemczak"
    napisał(a):

    > Dlaczego winna, jakieś argumenty? Czy znasz dokładnie treść owych 3
    > ekspertyz, o których trąbia w telewizorni. A może winna bo bezczelna?
    > Drugi Ziobro?

    Inaczej ... Jej wina jest bezsporna. Wyprzedzała na trzeciego i z jej winy
    (a raczej brawury młodego kierowcy) doprowadziła do katastrofy.
    To jest potwierdzone i bezsprzeczne. Tutaj sądzę zbiorą się głosy obrońców
    olimpijskiej gwiazdki jednak nie wolno zapominać, że prawo dotyczy
    wszystkich - bez wyjątku.

    Jak najbardziej karać - z umiarem.

    --
    ===Tomy===

    Software is like sex:
    it's better, when it's free!

  • 9. Data: 2007-02-22 07:37:31
    Od: "Michał \"Kaczor\" Niemczak" <k...@i...net>

    ===Tomy=== napisał(a):

    > Jak najbardziej karać - z umiarem.

    Jest jeszcze coś takiego jak warunkowe umorzenie sprawy. Anyway wkurza
    mnie wydawanie wyroków zanim zrobi to sąd. Śmierdzi mi to poprostu
    moherami i zaściankiem. Dzisiaj może się dowiemy co i jak :)

    Kaczor

  • 10. Data: 2007-02-22 07:44:14
    Od: Sebek <s...@s...pl>

    Michał "Kaczor" Niemczak napisał(a):

    To jest trochę tak jak z mandatami za stłuczki. Nie dość że rozwaliłem
    swój samochód i czyiś samochód, tracę nerwy, pieniądze i czas, najpierw
    czekając na Policję, potem żyjąc bez samochodu i załatwiając durne
    formalności to jeszcze dostaję mandat...
    I po co ten mandat? Stłuczka sama w sobie jest dostateczną karą
    mobilizującą mnie do przyszłych zachowań takich by jej ponownie uniknąć.

    Podobnie jest z Otylią - a wsadźmy ją do więzienia nawet dożywotnio -
    tylko po co? Tak będzie sprawiedliwie? Uchronimy społeczeństwo od
    potencjalnego zabójcy? Sprawimy, że się zresocjalizuje i więcej nie
    będzie zabijać?

    W zasadzie, idąc tym tokiem rozumowania, to można by wszystkich tych,
    którzy przekraczają dozwoloną prędkość (albo popełniają inne wykroczenia
    drogowe) wsadzać do więzienia za "spowodowanie zagrożenia życia i
    zdrowia" innych uczestników ruchu drogowego - i to najlepiej od razu na
    3 lata bez zawiasów.

    To czy jest winna i bezczelna tego nie wiemy - wiemy to co media
    napiszą, a media piszą co chcą i jak chcą.

    A ja osobiście Otylii nie lubię.

    Pozdrawiam
    Sebek