  • 31. Data: 2003-06-11 09:27:00
    Temat: Re: Otwierać !!! Policja !!! trochę faktów (troszkę długie)
    Od: andrzej <a...@w...pl>

    W artykule <bc5nng$n6r$1@news.onet.pl> scream napisał(a):

    > bron nie służy do tego, żeby nią wymachiwać przed byle żulem!
    > Jeśli było zagrożenie życia/zdrowia/mienia to powinien jej użyć (jeśli
    > było to konieczne), ale nie wyjmować ją i grozić komuś.

    Wybacz, ale nie wytrzymalem. Czy Ty cos cpales? Chcesz sie
    dowartosciowac, zostan policjantem, ale nie wynos swoich kompleksow na
    grupe.
    pozdrawiam Andrzej

  • 32. Data: 2003-06-11 10:10:15
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "andrzej" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Wybacz, ale nie wytrzymalem. Czy Ty cos cpales?

    Wybacz, ale nie wytrzymałem>Czy Ty coś piłeś??
    Przecież to co "scream" napisał to jest oczywiste.Broń nie służy do
    wymachiwania.

    Pozdr
    Leszek

  • 33. Data: 2003-06-11 10:56:13
    Od: scream <s...@...pl>

    Użytkownik andrzej napisał:
    > Wybacz, ale nie wytrzymalem. Czy Ty cos cpales? Chcesz sie
    > dowartosciowac, zostan policjantem, ale nie wynos swoich kompleksow na
    > grupe.

    zobaczymy co powiesz jak jakiś szaleniec będzie Ci machać pistoletem
    przed nosem, grożąc że Cie zaraz zabije
    pewnie będzie to praworządny obywatel, ktoremu nie spodobało sie to, że
    skomentowałeś np wątpliwą urode jego żony, albo kogoś szturchnąłeś

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 34. Data: 2003-06-11 11:01:39
    Od: andrzej <a...@w...pl>

    W artykule <bc6v66$6ak$1@topaz.icpnet.pl> Leszek napisał(a):

    > Wybacz, ale nie wytrzymałem>Czy Ty coś piłeś??
    > Przecież to co "scream" napisał to jest oczywiste.Broń nie służy do
    > wymachiwania.

    1. Oczywiscie. Przeciez to jasne, ze "bron" (w domysle palna) sluzy jedynie
    temu, by zakompleksione osobniki czuly sie nieco dowartosciowane.
    Jednakze, sa "dziedziny" w ktorych bez broni nie obejdzie sie nawet
    psychicznie zdrowy czlowiek. Ten jednak wie, ze bronia mozna:
    postraszyc (skutecznie odstraszyc)
    uszkodzic (kogos, nie bron) niekoniecznie do niego strzelajac.
    w _ostatecznosci_ strzelic, tez niekoniecznie "prostopadle w oko".
    (skoro w "opisywanym przypadku" do "gwaltu" nie doszlo, bron nie zostala
    "naduzyta" a "pozadany skutek" (odstapienie od gwaltu) przyniosla)

    2. Osoba rozpoczynajaca watek, zwrocila sie na grupe z rzeczywistym
    problemem, niekoniecznie po to by czytac dywagacje nt. chciejstwa
    poszczegolnych obywateli. Przypominam, ze samo "pokazanie" broni
    przynioslo uciazliwe skutki, w takiej sytuacji "rady" screma (wprost z
    powiesci sensacyjnych) wydaja sie byc co najmniej nie na miejscu.
    pozdrawiam Andrzej

  • 35. Data: 2003-06-11 11:08:32
    Od: andrzej <a...@w...pl>

    W artykule <bc723n$b93$8@news.onet.pl> scream napisał(a):

    > zobaczymy co powiesz jak jakiś szaleniec będzie Ci machać pistoletem
    > przed nosem, grożąc że Cie zaraz zabije

    lepsze to, niz by mial od razu strzelac (przeciez po to jest bron)

    > pewnie będzie to praworządny obywatel, ktoremu nie spodobało sie to, że
    > skomentowałeś np wątpliwą urode jego żony, albo kogoś szturchnąłeś

    Troche dziwnie sie czyta posty typu (j.w.): co "Ty"... na grupie z "prawo"
    w nazwie. Prawo jest (powinno byc) obiektywne, a "Ja" mam (czy chce czy
    nie) zawsze poglad subiektywny
    pozdrawiam Andrzej

  • 36. Data: 2003-06-11 11:41:55
    Od: Dorota <p...@c...pl>

> [...]

    > przynioslo uciazliwe skutki, w takiej sytuacji "rady" screma (wprost z
    > powiesci sensacyjnych) wydaja sie byc co najmniej nie na miejscu.

    Dzięki :)))
    --
    Pozdrawiam Dorota
    GG 2245542

  • 37. Data: 2003-06-11 13:14:45
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > 1. Oczywiscie. Przeciez to jasne, ze "bron" (w domysle palna) sluzy
    jedynie
    > temu, by zakompleksione osobniki czuly sie nieco dowartosciowane.

    Mowa było nie o tym do czego służy broń (masz jakieś kompleksy z tym
    związane?) ale o tym do czego nie służy (do wymachiwania nie służy).

    > Jednakze, sa "dziedziny" w ktorych bez broni nie obejdzie sie nawet
    > psychicznie zdrowy czlowiek.

    Coś często nawracasz o tej psychice.Masz jakieś problemy? Opowiedz o tym,
    może Ci ulży ;))

> [...]
    > przynioslo uciazliwe skutki, w takiej sytuacji "rady" screma (wprost z
    > powiesci sensacyjnych) wydaja sie byc co najmniej nie na miejscu.

    Jak najbardziej na miejscu.Gdyby doszło do użycia broni (a nie machania nią)
    i powód jej użycia byłby uzasadniony to na pewno na miejscu pojawiłaby się
    policja i nie byłoby problemu.
    A tak mamy grożenie bronią i aresztowanie ( bo nieobecni nie mają racji)/

    Pozdr
    Leszek

  • 38. Data: 2003-06-11 14:54:34
    Od: Dorota <p...@c...pl>

> [...]
    > policja i nie byłoby problemu.
    > A tak mamy grożenie bronią i aresztowanie ( bo nieobecni nie mają racji)/

    Nieobecni owszem ie mają racji, ale jeżli policja widzi że jest ktoś kto
    się interesuje takim delikwentem to warto zaobserwować jak mięknie w
    ciągu kilku godzin. Dodam, że moje zainteresowanie a własciwie działanie
    nie było pt"to jest aniołek.. itd" ale prowadziłam cały czas romowy,
    długie, nie pozwalałam sobie przerwać, byłam po prostu "upierdliwa" w
    sposób spokojny, kulturalny, majac zawsze jakiś kontrargument na teksty
    typu "został pouczony, zna swoje prawa...". Skutek??? Syn jest w drodze
    do domu. A zostałam już telefonicznie powiadomiona przez wysokiego rangą
    oficera. Powiadomienie miało charakter bardzo kurtuazyjny, grzeczny
    wręcz bardzo ciepły w stosunku do mnie. Dziękuje tym co wykazali
    zrozumienie, a tym co go nie wykazali nie życzę takich sytuacji i
    pozdrawiam również

    --
    Pozdrawiam Dorota
    GG 2245542

  • 39. Data: 2003-06-11 15:04:36
    Od: andrzej <a...@w...pl>

    W artykule <bc7a04$ek4$1@topaz.icpnet.pl> Leszek napisał(a):

    > Coś często nawracasz o tej psychice.Masz jakieś problemy? Opowiedz o tym,
    > może Ci ulży ;))

    Raczej nie, bo to nie moj problem, a osobnikow traktujacych "Gnata"
    (zeby zachowac klimat) jako remedium na _wlasne_ kompleksy. Nie ja to
    wymyslilem lecz madrzejsi odemnie, a ze sie z tym zgadzam to o tym
    pisze...

> [...]
    > policja i nie byłoby problemu.
    > A tak mamy grożenie bronią i aresztowanie ( bo nieobecni nie mają racji)/

    1. "Machanie bronia" jest jej uzyciem.
    2. To czy powod byl uzasadniony bedzie/jest sprawdzane niezaleznie od
    ilosci trupow.
    3. Problem by byl, o ile jakis "nadgorliwy policjant" nie unieszkodliwil
    by "terrorysty"
    Ale moze to ja sie myle, wiec aby ulatwic Ci wskazanie bledu,
    przedstawie "swoja konstrukcje myslowa":
    skoro za pokazanie broni aresztuja, to raczej nie zrezygnuja z
    aresztowania za "zastrzelenie"
    oraz Twoja (jaka zrozumialem):
    po "zastrzeleniu" na miejscu zdarzenia pojawia sie kapral Pietrzonka,
    ktory oprocz zabezpieczenia sladow zebrania zeznan swiadkow jest wladny
    rozstrzygnac czy uzycie bylo uzasadnione...
    (?!?)
    pozdrawiam Andrzej

  • 40. Data: 2003-06-11 17:48:26
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > 1. "Machanie bronia" jest jej uzyciem.

    I uważasz że po użyciu broni sensowne jest "zmycie się" ?

    > skoro za pokazanie broni aresztuja,

    Sam napisałeś że "pokazanie" jest użyciem

    > to raczej nie zrezygnuja z aresztowania za "zastrzelenie"

    Zrezygnują z braku podstaw.Jeśli nie uciekniesz z miejsca tylko poczekasz na
    policję to podstwy aresztowania nie będzie (bo nie będzie ryzyka że będziesz
    się ukrywał a to jest argument za)

    > po "zastrzeleniu" na miejscu zdarzenia pojawia sie kapral Pietrzonka,
    > ktory oprocz zabezpieczenia sladow zebrania zeznan swiadkow jest wladny
    > rozstrzygnac czy uzycie bylo uzasadnione...

    Słyszałeś o takim zdarzeniu aby ktoś po uzasadnionym użyciu legalnej bronii
    został aresztowany jeśli czekał na miejscu a nie ukrywał się w domu??

    Leszek

    GG 1631219
    "Ludzie, nie gryźcie się
    szkoda zębów"