eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoOszystwa internetowe - dialery...tepsa nie moze nawet odciac telefonu za nieplacenie!!! › Re: Oszystwa internetowe - dialery...tepsa nie moze nawet odciac telefonu za nieplacenie!!!
    From: b...@h...WYTNIJTO.pl (Pawel Baranowski)
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Oszystwa internetowe - dialery...tepsa nie moze nawet odciac telefonu za
    nieplacenie!!!
    Date: 18 Jun 2003 09:24:04 GMT
    Sender: p...@p...onet.pl@staticline1576.toya.net.pl

    "eastwoo" <s...@p...fm> napisal
    <bcouoh$b4e$1@atlantis.news.tpi.pl>:

    >oszusta jest nie placic rachunku za 0700 (pieniadze potem trudno by
    >bylo odzyskac), przy zaplaceniu wszelkich innych skladnikow rachunku
    >telefonicznego tepsa nie ma prawa odlaczyc nam telefonu - czyz nie
    >tak??? (w kwestii oplat za numery 0700 ona jest tylko posrednikiem
    >przekazujacym operatorom 0700 (oszustom) pieniadze - wniosek moj
    >jest taki ze TEPSA nie ma nawet prawa wszczynac postepowania
    >egzekucyjnego - bo nie jest strona w sprawie... CZY NIE TAK? -
    >wniosek do sadu moze zlozyc tylko oszust =operator 0700 (a to sie
> [...]
    Nie do końca wg mnie. Przecież gdy kupisz towar z sklepu i nie zapłacisz
    to jesteś zobowiązany zapłacić sklepowi a nie hurtowni czy producentowi.
    Poza tym skąd pomysł, że operator to oszust ? Jego klient. Ale można być
    coś kombinować, bo operator jako profesjonalista nie zachował należytej
    staranności. Ale wtedy roszczenie wgzlędem operatora a nie TPSA.

    Adres antyspamowy - przed odpowiedzia skasuj slowo "WYTNIJTO"

    Czlowiek jest tyle wart, ile sa warte sprawy, którymi sie zajmuje.
    /Marek Aureliusz/

    www.ekonomia.ho.pl