    From: "M.P" <s...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Oszustwo przy spadku
    Date: Wed, 22 Sep 2004 23:00:42 +0200

    Jeżeli testament nie został na początku poświadczony notarialnie to po
    śmierci dziadka jjuż jest nieważne ponieważ jest domniemanie oszustwa czyli
    twoja mam mogła sobie sama to napisać.

    Znam podobny przypadek tylko że na troszke innym przykładzie.

    Natomiast oni spisując darowznę notarialnie maja pełna własnośc.