  • Data: 2004-10-01 16:55:40
    Temat: Re: Oszustwo - policja odsyła z kwitkiem
    Od: Arek <a...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2004-10-01 18:52, sentinel rzecze:
    [..]
    > (miejsce zamieszkania oszusta = miejsce popełnienia przestępstwa). Nie,
    > nie żartuję. Mieli prawo? Co mam z tym zrobić?

    Zgłosić to pisemnie. We wniosku napisać, że za prosisz by za miejsce, w
    którym popełniono przestępstwo, przyjąć miejsce gdzie ono Cię dotknęło,
    czyli miejsce Twojego zamieszkania.
    Ale prawda jest taka, że żyjesz w państwie policyjnym, gdzie na dodatek
    ważniejsza jest wygoda przestępcy niż pokrzywdzonego, więc mogą się na
    taką prośbę wypiąć, jak to już zobaczyłeś.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    www.eteria.net - tanie rozmowy