  • Data: 2004-10-01 20:45:51
    Temat: Re: Oszustwo - policja odsyła z kwitkiem
    Od: sentinel <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    on Fri, 01 Oct 2004 18:55:40 +0200, Arek <a...@e...net> wrote:

    > Zgłosić to pisemnie. We wniosku napisać, że za prosisz by za miejsce, w
    > którym popełniono przestępstwo, przyjąć miejsce gdzie ono Cię dotknęło,
    > czyli miejsce Twojego zamieszkania.

    poinformowano mnie, że tak będzie szybciej - opis sprawy oraz całą
    dokumentację dostanie od razu docelowa prokuratura, niemniej jednak ciekaw
    jestem, czy w przypadku konieczności złożenia dodatkowych wyjaśnienień nie
    będę proszony o osobiste stawienie się w oddalonej o kilkaset kilometrów
    placówce. czy wobec tego nie byłoby (dla mnie) lepiej, gdybym jednak
    "poprosił" o przyjęcie zgłoszenia w miejscowej komendzie?

    --
    regards, sentinel