eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoOszust nie weźmie kredytu › Re: Oszust nie weźmie kredytu
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!2.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!usenet.goja.nl.eu.org!aioe.org!C91KVqiXwZCqAx576euACA.use
    r.46.165.242.75.POSTED!not-for-mail
    From: dantes <d...@q...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Oszust nie weźmie kredytu
    Date: Thu, 14 Jul 2022 16:46:49 +0200
    Organization: Aioe.org NNTP Server
    Message-ID: <tapa6n$of0$1@gioia.aioe.org>
    References: <62cd0574$0$558$65785112@news.neostrada.pl>
    <62cd4608$0$495$65785112@news.neostrada.pl>
    <62ce942f$0$484$65785112@news.neostrada.pl>
    <62cf00cf$0$556$65785112@news.neostrada.pl>
    <9...@g...com>
    <116kdkehxa5kq$.1htocytsx6y8c$.dlg@40tude.net>
    <taomcq$1cl0$1@gioia.aioe.org>
    <h5hunwp99mjk$.bifa212juqil.dlg@40tude.net> <tap0jq$8or$1@gioia.aioe.org>
    <1f6ru4g0sogut.n70vkgju03oc$.dlg@40tude.net>
    <tap47h$1tc9$1@gioia.aioe.org>
    <d...@g...com>
    <tap6er$vpf$1@gioia.aioe.org>
    <f...@g...com>
    <tap7qg$1kt4$1@gioia.aioe.org>
    <8...@g...com>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="utf-8"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Info: gioia.aioe.org; logging-data="25056";
    posting-host="C91KVqiXwZCqAx576euACA.user.gioia.aioe.org";
    mail-complaints-to="a...@a...org";
    X-Face: ,\m{?h\)X
    X-Notice: Filtered by postfilter v. 0.9.2
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:827369
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Thu, 14 Jul 2022 07:32:44 -0700 (PDT), Dawid Rutkowski napisał(a):

    > czwartek, 14 lipca 2022 o 16:05:07 UTC+2 dantes napisał(a):
    >> Dnia Thu, 14 Jul 2022 06:52:31 -0700 (PDT), Dawid Rutkowski napisał(a):
    >>
    >>> czwartek, 14 lipca 2022 o 15:41:49 UTC+2 dantes napisał(a):
    >>>> Dnia Thu, 14 Jul 2022 06:35:27 -0700 (PDT), Dawid Rutkowski
    >>>> napisał(a):
    >>>>
    >>>>> czwartek, 14 lipca 2022 o 15:03:49 UTC+2 dantes napisał(a):
    >>>>>> Dnia Thu, 14 Jul 2022 14:45:23 +0200, Olin napisał(a):
    >>>>>>
    >>>>>>> Dnia Thu, 14 Jul 2022 14:03:31 +0200, dantes napisał(a):
    >>>>>>>
    >>>>>>>> "Małgosia przeczytała książkę od strony 92 do 97. (dokładnie liczb
    >>>>>>>> nie pamiętam ale chodzi o sens) Ułóż równanie, rozwiąż je i
    >>>>>>>> odpowiedz ile stron przeczytała Małgosia. Na kolejnej lekcji,
    >>>>>>>> pani sprawdza zadania domowe i sypią się same pały. Na 20 osób
    >>>>>>>> tylko 2 miały prawidłowo zrobione zadanie - chodzi o wynik. Jeden
    >>>>>>>> z dzieciaków, nie wytrzymuje i prosi nauczycielkę by ta wyjaśniła
    >>>>>>>> gdzie on i pozostali uczniowie popełnili błąd. W odpowiedzi
    >>>>>>>> usłyszał od nauczycielki: "- Uspokój się! "
    >>>>>>>>
    >>>>>>>> No i na koniec... Wiesz ile stron przeczytała Małgosia?
    >>>>>>>
    >>>>>>> Stawiam, że 6, ale może są jakieś haczyki, bo zaczęła od ostatniej
    >>>>>>> linii na stronie 92, a i na stronie 97 było mało tekstu, więc
    >>>>>>> trzeba znać ułamki.
    >>>>>> Z tymi ułamkami to pojechałeś... Chodzi o to, że z
    >>>>>> prawdopodobieństwem graniczącym z pewnością w książce "dla
    >>>>>> nauczyciela" nie było podpowiedzi (rozwiązania) i pani nauczycielka
    >>>>>> nie potrafiła wyjaśnić uczniom tego, że do różnicy ww. numerów
    >>>>>> stron należy dodać jeszcze 1 (1+97-92=6).
    >>>>>
    >>>>> No to dawaj to "równanie"! Czy może ma być to to "1+97-92=6"?
    >>>> Czego nie rozumiesz?
    >>>
    >>> Niewytłumaczone, skąd to "1+" - a o to się rozchodziło.
    >> Dzieci "nie musiały tłumaczyć" czegokolwiek Pani. Pani znała tylko
    >> wynik. Jeśli wynik się nie zgadzał to Pani stawiała pałę.
    >>> Bo skoro można sobie dostawić "1+" "bo tak", to równie dobrze można
    >>> sobie ułożyć równanie "97-91=6" (to byłoby prawie dobrze, bo jednak
    >>> liczba 91 nie występuje w "danych", więc trzeba jeszcze wytłumaczyć,
    >>> skąd się wzięła w "równaniu") albo "1506-1500=6" - przecież "wyszło
    >>> dobrze". A może po prostu "6=6"? Źle?
    >> Za dużo kombinujesz...
    >
    > Czytam zadanie, a tam jest "Ułóż równanie, rozwiąż je i odpowiedz ile
    > stron przeczytała". Rzeczywiście przeoczyłem, że pani potrzebowała tylko
    > wyniku.
    Nie zapominajmy... to była klasa 1-3.

    > Mnie uczyli inaczej.
    Za moich czasów był jeden podręcznik i wynik na końcu.
    A dzisiaj nauczyciele mają "swoje" podręczniki w których rozwiązane są
    zadania. I jak się okazuje problem pojawia się wówczas jeśli
    autor podręcznika "zapomniał" podać sposób "zdobycia" wyniku.
    Tam nawet piszą to co mam mówić nauczyciel w trakcie lekcji!
    Czujesz?


    > Jakieś takie dziwności typu, że tylko wynik
    > podać trzeba, to słyszałem dopiero na studiach o wejściówkach z jakichś
    > dziwnych przedmiotów. No i w "Rainman" - tyle że tam praca w NASA
    > poległa na 50 czy 80 centach...
    >
    > Hmm, ale z drugiej strony taka historia - zawsze sądziłem, że w pracy
    > programisty liczy się wynik, czyli działający program. Ostatnio trafiłem
    > jednak na podejście takie, że codziennie (a nawet z mniejszą granulacją)
    > trzeba wrzucać aktualny stan prac na jakiś tam RCS - bo nie liczy się tylko wynik,
    > ale i (tak nazwana) "przygoda"...

    A skoro już "z drugiej strony", to...
    Ile linijek czystego kodu dziennie (C/C++, Perl, Python, Ruby, Django) musi
    napisać programista by "odhaczyć dniówkę".
    Ostatnio (jakiś rok temu) to ponoć oscylowało przy ok. 200-300?
    A dzisiaj?


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1