  • 21. Data: 2002-05-28 05:12:23
    Temat: Re: Oszukany w serwisie komputerowym
    Od: <s...@p...onet.pl>

> [...]
    > zajrzec do srodka obudowy (w zdaniu cytowanym powyżej wzbraniasz sie
    > przed tym). Idąc dalej, musiałes zdjac_wiatrak_i_wyjąć procesor, zeby
    > zobaczyć czy w istocie jest nieoznaczony (nalepki bywaja rownież od
    > spodu). W takiej sytuacji rzut oka na rdzeń wyjaśniłby wszystko.
    >
    > Ja jednak upierałbym sie przy doglebnym sprawdzeniu, czy rzeczywiscie
    > masz wszystko OK ustawione - nie dalej, jak wczoraj sąsiad przyszedł
    > do mnie niepocieszony z Athlonem 1400 na plycie MSI K7T - komunikat
    > biosu "Athlon 1000 found" przypomniał mi o zworce...

    Moim zdaniem niespojnosci nie ma.
    Mialem niezaplombowana obudowe - i wlasny CDROM z poprzedniego komputera.
    I to dlatego wiem jak to wygladalo przed. Byl stickers widoczny z boku,
    laczacy plyte z procesorem (czy wiatraczkiem?). Potem go nie bylo - to juz
    widzialem szukajac tego gdy procesor przedstawial sie inaczej.

    I wyniki.
    Odzwiedzilem serwis i rzeczywiscie okazalo sie, ze procesor byl wlasciwy,
    tylko nie przestawili zworek na plycie.
    Upomnialem sie o stickersy - rzeczywiscie ich nie bylo - i nalepiono mi je.
    Widac wiec alarm byl falszywy.

    Dzieki za porady.

    Przepraszam serwis za przedwczesny alarm.
    Chociaz za staranni nie byli.

    Darek.

  • 22. Data: 2002-06-11 16:12:29
    Od: maHo <l...@m...com.pl>

    On Fri, 24 May 2002 20:48:47 +0000, sagsag wrote:

> [...]
    > gwarancje 2-letnia). Naprawa trwala tydzien. Przy odbiorze stwierdzono,
    > ze wszystko juz dziala, ze wymieniono plyte glowna. Poprosilem o
    > wlaczenia komputera, wlaczono go, dzialal wiec zaakceptowalem. Wieczorem
    > podlaczylem komputer w domu i okazalo sie, ze zostalem oszukany. Zamiast
    > procesora AMD XP 1700 dostalem AMD Athlon 1100, a wiec sporo wolniejszy.
    > Teraz sprawdzalem, na procesorze nie ma nawet ich nalepek, wiec pewnie
    > kiedy tam sie zglosze beda chcieli utrzymywac, ze je zdjalem, a procesor
    > wymienilem sam i chce ich naciagnac. Jakie kroki moge przedsiewziac aby

    hmm, a probowales im to zaniesc? moze sie pomylili i bez problemu
    uwzglednia zazalenie?

    maHo

  • 23. Data: 2002-06-11 16:14:33
    Od: maHo <l...@m...com.pl>

    On Tue, 28 May 2002 05:12:23 +0000, sagsag wrote:

> [...]
    > alarm byl falszywy.
    >
    > Dzieki za porady.
    >
    > Przepraszam serwis za przedwczesny alarm. Chociaz za staranni nie byli.

    pewnie czytaja pl.soc.prawo i wiedzieli zawczesu co sie swieci :)))

    maHo

  • 24. Data: 2002-06-12 06:54:50
    Od: "irzej" <i...@w...pl>

    Uzytkownik "maHo" <l...@m...com.pl> napisal w wiadomosci
    ..

    Uzytkownik "maHo" <l...@m...com.pl> napisal w wiadomosci
    ..
> [...]

    A moze oni go po Twojej interwencji poprostu podkrecili ?????
    Daj posta z pytaniem o program, który wykaze czy procesor nie zostal
    podkrecony, moze na grupe pl.comp.pecet
    Nie pamietam nazwy tego programu ani tym bardziej gdzie go szukac
    Tam powinni udzielic ci informacji.