  • 1. Data: 2002-05-24 17:55:15
    Temat: Picie w miejscu publicznym
    Od: "Incanto" <i...@p...fm>

    Chcialbym sie dowiedziec co grozi osobie nieletniej w wieku 17 lat za
    sporzywanie alkoholu w miejscu publicznym jesli ta osoba nigdy nie byla
    jeszcze karana ani spisywana? Czego moge sie spodziewac jesli dostalem
    wezwanie na komisariat?

  • 2. Data: 2002-05-25 07:37:19
    Temat: Re: Picie w miejscu publicznym
    Od: "Legislator" <g...@p...onet.pl>

    To jest wykroczenie. Grozi grzywna. Nie ma znaczenia to ze nie byla "spisywana"
    (generalnie spisywanie nigdy
    nic nie znaczy). Hmmmm.... jezeli nie ukarano Cie mandatem, to sprawa idzie do
    wydzialu grodzkiego sadu rejonowego, no i
    mala sprawa.

    --
    napisal Konrad G. ,
    Użytkownik Incanto <i...@p...fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych nap

  • 3. Data: 2002-05-25 20:37:34
    Od: <v...@p...onet.pl>

    to jeszcze dodam co znaczy to w praktyce...
    wezwano cie na komisariat, zjawisz sie tam i mila pani przeprowadzi z toba
    pogadanke, uswiadamiajac tobie zgubny wplyw alkoholu na czlowieka

    na tym sie skonczy

  • 4. Data: 2002-05-26 14:59:03
    Od: "Legislator" <g...@p...onet.pl>

    Ho ho... skad wiesz? Mozliwe, ale mlody powinien wiedziec do czego MOZE to
    doprowadzic...

    --
    napisal Konrad G. ,
    Użytkownik <v...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych

  • 5. Data: 2002-05-26 19:12:24
    Od: <v...@p...onet.pl>

    > Ho ho... skad wiesz? Mozliwe, ale mlody powinien wiedziec do czego MOZE to
    > doprowadzic...

    Tak mi sie skojarzylo, ostatnio kolega mojego mlodszego (nieletniego :) brata
    mi opowiadal o swojej pogadance :)