    From: ===Tomy=== <t...@t...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Oszukany na... allegro?
    Date: Fri, 13 Feb 2004 00:00:13 +0100

    Thu, 12 Feb 2004 15:16:47 +0100, na pl.soc.prawo, wizja napisał(a):

    > Nie zamierzam tak tego zostawić, bo wydałem już 170pln (klucz +
    > dorobienie gortu) na tą zabawkę, a nie jest to dla mnie mało. Oczekuję
    > jakiegoś satysfakcjonującego mnie rozwiązania oraz szybkiej odpowiedzi
    > ponieważ w obliczu tak niejasnej sytuacji pojawia się niepotrzebna
    > nerwowość. Jeśli nie otrzymam odpowiedzi z rozsądną propozycją pokwapię
    > się osobiście do Ciebie ponieważ jak na razie zarówno internet jak i
    > telefon okazują się za bardzo bezwładne.

    1. Zarządaj nr listu poleconego.
    2. Zgłoś się do Allegro i opisz sytuację.
    3. Na razie wstrzymaj się z komentarzem.
    4. Trzymaj korespondencję.
    5. 170 zł .. znikoma szkodliwośc społeczna ... ect ... szkoda zdrowia.

    No chyba, że takich jak Ty jest wielu, wtedy jeśli okaże się, że
    Allegrowicz roluje wałki .. zgłaszasz.
    Kiedyś, trafiłem na cwaniaczka. 90 zł, poszło do kosza.
    Odpuściłem. Po pół roku telefon z komendy, że złapali oszusta i mają mój
    dowód wpłaty na r-k bankowy. Złożyłem lokalnie zeznania (kilkanaście innych
    osób też) i skrócono urlop złodziejowi.

    BTW: swoją drogą ... wysyłać tylko listem zwykłym-priorytetowym to głupota.
    Tym bardziej rzeczy wartościowe. W przyszłości proponuję też dokładnie
    weryfikować dorobek Sprzedającego.

    Pozdrawiam.
    ===Tomy===.
    --