    From: "Bob" <b...@n...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Oszukany na... allegro?
    Date: Thu, 12 Feb 2004 16:31:36 +0100

    > - zakupiłem towar i dostałem go dnia następnego via polecony
    > - okazał się za stary transponder (kluczyk samochodowy), więc umówiłem
    > się, że go odeślę a w zamian dostanę nowy (inny)
    > - posłałem priorytetem i doszedł (pytałem przez telefon o to)
    > - sprzedawca jak twierdzi odesłał mi z powrotem też priorytetem (piątek
    > 6.02) ale do mnie na razie nie doszedł (czwartek 12.02)
    >
    > napisałem maila:

    > co w sytuacji kiedy sprzedawca powie: "to Twój problem"
    >
    > można coś zrobić?

    praktycznie to niewiele:

    1. poskarż sie allegro, opisz im sytuacje
    2. jezeli placiles przelewem (wazne, pobranie sie nie liczy) to przesylka
    byla ubezpieczona
    i przy spelnieniu odpowiednich warunkow (na ich stronie)
    allegro odda Ci kase
    3. wystaw klientowi odpowiedni komentarz
    4. jezeli wyslal to niech przesle skan nadania,

    chociaz wg mnie po prostu zostales oszukany

    i kupuj zawsze od sprawdzonych sprzedajacych, nowi i super okazje
    to czesci rozne przekrety

    pozdrawiam
    Bob