  • Data: 2006-08-12 11:00:20
    Temat: Re: Oszukani przez notariusza
    Od: jerry <j...@i...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > Znaczy się w ewidencjiu gruntów? Normalka - trzeba się samemu
    > pofatygować, pomachac im aktem notarialnym, napisać podanko i po jakimś
    > miesiącu może łaskawie uaktualnią.
    >
    > Przy okazji nie przestrasz się, że (jeśli kupiłeś grunt bez budynków)
    > nawet po uaktualnieniu będzie grunt jako rolny - w ewidencji gruntów
    > ziemię uważają za rolną, póki nie zostanie odebrany pierwszy zbudowany
    > budynek.

    > W sądzie są księgi wieczyste, a w gminie (czy może raczej starostwie)
    > jest rejestr gruntów.

    a często bywa że jedno pasuje do drugiega jak przysłowiowa pięśc do nosa....

    sprawdź księgi

    nie wiem jak teraz ale kiredyś informacja szła automatycznie, ale teraz
    wynieśli ewidencje gruntów z gmin do starostw - wiec sprawdź też w
    geodezji w starostwie - starostwo chyba przesyła zmiany do
    ref.podatkowych w gminach, ale to trwa....

    Jerry