  • 1. Data: 2004-08-15 13:57:30
    Temat: Oswiadczenie
    Od: "SoNiC" <pawel@_USUN_TO_lenart.pl>

    Witam

    Czy oswiadczenie bez daty jest wazne? Bo dotyczy terminu dostarczenia
    dokumentow ("do 7 dni").

    pozdr.
    SoNiC

  • 2. Data: 2004-08-15 14:08:03
    Temat: Re: Oswiadczenie
    Od: Dredd<...@...pl>

    > Czy oswiadczenie bez daty jest wazne?

    Jeśli prawo nie wymaga by miało datę pod rygorem nieważności to jest
    ważne

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 3. Data: 2004-08-15 15:16:21
    Od: "HardwireD" <w...@f...spamerz.il>

    > Jeśli prawo nie wymaga by miało datę pod rygorem nieważności to jest
    > ważne

    tak, tylko jak udowodnic kiedy mija te 7 dni ?

  • 4. Data: 2004-08-15 15:22:52
    Od: Dredd<...@...pl>

    > tak, tylko jak udowodnic kiedy mija te 7 dni ?

    A to już problem tego kto ma interes w udowodnieniu tego
    Ogólna teoria dowodowa w prawie polskim powiada, że wszystko
    wszystkim można udowodnić :)

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 5. Data: 2004-08-15 15:28:10
    Od: "HardwireD" <w...@f...spamerz.il>

    > A to już problem tego kto ma interes w udowodnieniu tego
    > Ogólna teoria dowodowa w prawie polskim powiada, że wszystko
    > wszystkim można udowodnić :)

    obawiam sie, iz jest to nie do udowodnienia.

  • 6. Data: 2004-08-15 15:37:11
    Od: Dredd<...@...pl>

    > obawiam sie, iz jest to nie do udowodnienia.

    Przesadzasz. Nie da się tego z góry przesądzić nie znając szczegółów
    sprawy.
    Wystarczy np. że byli jacyś świadkowie sporządzenia dokumentu, że
    autor oświadczenia wkrótce zmarł, czy wreszcie że pozostały
    jakiekolwiek inne pośrednie bądź bezpośrednie dowody na
    okoliczności sporządzenia oświadczenia

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 7. Data: 2004-08-15 15:46:32
    Od: "HardwireD" <w...@f...spamerz.il>

> [...]
    > autor oświadczenia wkrótce zmarł, czy wreszcie że pozostały
    > jakiekolwiek inne pośrednie bądź bezpośrednie dowody na

    tak, masz racje, ale w teorii..
    ja jednak upieram sie przy swoim. zycie weryfikuje takie teorie.

  • 8. Data: 2004-08-15 17:19:59
    Od: Dredd<...@...pl>

    > ja jednak upieram sie przy swoim. zycie weryfikuje takie teorie.

    Gdyby były takie trudności z ustalaniem daty czegoś co nie ma daty
    napisanej czarno na białym to pewnie nie skazałoby się wielu
    przestępców. Oni raczej nie piszą na kartkach dat swoich przestępstw a
    jednak w aktach oskarżenia i wyrokach zwykle udaje się dość
    precyzyjnie udowodnić kiedy popełniono przestępstwo ;)
    No ale to dość daleko odbiegająca dygresja, a w owej "teorii" o której
    mówisz można rzeczywiście wyobrazić sobie i takie sytuacje, gdy datę
    będzie bardzo ciężko udowodnić mimo najlepszych chęci - ale wtedy
    wchodzą w grę jeszcze różne reguły prawne (np. domneimania), które
    ułatwiają ustalanie stanu faktycznego.

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 9. Data: 2004-08-15 17:26:57
    Temat: Dredd, mogę Cię prosićo pomoc ?
    Od: REGNUM<v...@w...pl>

    Zobacz proszę tutaj:

    http://usenet.pomocprawna.info/read.php?46,163745,16
    3745

    Dziękuję...

    Pozdrawiam!

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 10. Data: 2004-08-15 17:48:28
    Od: "Jaroslaw Soja" <j...@i...pl>

    Użytkownik "Dredd" <...@...pl> napisał w wiadomości

    ale wtedy
    > wchodzą w grę jeszcze różne reguły prawne (np. domneimania), które
    > ułatwiają ustalanie stanu faktycznego.

    Jakie to domniemania wchodza w przypadku badania momentu zlozenia pisemnego
    oswiadczenia?