    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Osoba młodociana 17lat-problem z zatrudnieniem ?
    Date: Sat, 23 May 2009 23:39:57 +0200

    Użytkownik "robert@@op.po" <p...@v...pl> napisał w wiadomości
    news:653d.00001395.4a184db2@newsgate.onet.pl...
    > Witam
    > Pytanie brzmi:kto w zakładzie produkcyjnym (elementy ze stali) decyduje o
    > zatrudnienu osoby młodocianej (chłopak 17 lat,uczeń liceum ).
    > Kadry zgodę wyraziły,dyrektor także.Jedyny dylemat to forma umowy :
    > zlecenie,akord,może praktyka....bądz inne.Problem zaczął się z
    > bhp-owcem,ktory twierdzi że w zakładzie o tym profilu produkcji
    > możliwości takiej nie ma. W KP jest napisane o czasie
    > poracy,warunkach,ograniczeniach co do ciężaru ...etc.Bhp-owiec dodał ze
    > mmusi najpierw zbadać działanie czynników ryzyka,czy szkodliwości
> [...]

    Jeśli chodzi o zatrudnienie w zakłądzie w ogóle, to oczywiście
    przedstawiony przez Ciebie sposób jest właściy. Ale podejrzewam, że
    BHP-owiec ma wątpliwości w odniesieniu do niektórych stanowisk, a nie
    ogólnie do zatrudnienia młodocianego. I tu moze być problemem to, że praca
    może być tylko na tych etatach, gdzie młodociany pracować nie może.