    From: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Oskarżenie niewinnego
    Date: Sun, 4 Dec 2005 20:13:02 +0000 (UTC)

    <t...@g...pl> napisal(a):
    > Witam serdecznie,
    >
    > Mam taki problem otóż, 6 i pół roku temu miałem wypadek samochodowy na
    > trasie z Warszawy do Krakowa.
    > Jechałem ze znajomymi na rajd, uderzyłem (cinquecento) w kolege przedemną
    > (maluch) który to uderzył w następny samochód przed nami (duży fiat). Po
    > kilku latach od tego wypadku dostaliśmy wezwanie na policje, po kolejnym
    > roku do sądu.
    > Sąd stwierdził że wypadku nie było między cinquecento a maluchem, za to
    > nie miał nic do zderzenia malucha z fiatem (maluch i fiat dostali
> [...]

    Dlatego ZAWSZE wzywa się Policję i NIGDY nie daje oświadczenia, bo się tak
    kończy.

    A jeśli nie złożyłeś apelacji w ustawowym terminie, to teraz już masz
    pozamiatane.

    P.S. Jak można "olać rozprawę" w sprawie karnej? To jakaś prowokacja
    chyba ten post.
    --
    Samotnik

    "Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem że na świecie jest
    tylu idiotów." -- Stanisław Lem