eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoOrganizator konkursu lamie wlasny regulamin - warto pozywac ? › Re: Organizator konkursu lamie wlasny regulamin - warto pozywac ?
  • Data: 2003-10-08 07:49:31
    Temat: Re: Organizator konkursu lamie wlasny regulamin - warto pozywac ?
    Od: "MS" <michal[!nospam!]@sympatia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Moim zdaniem jest to PRZYRZECZENIE PUBLICZNE ogloszenie takiego konkursu
    z nagrodami - a więc można dochodzi wykonania tego przyrzeczenia w sposób
    zgodny z regulaminem konkursu ! Regulamin jest, wiec poprostu go nalezy
    skopiowac ze stron i przedlozyc
    sadowi ! Nastepnie poprzez swiadkow wykazywac, ze konkurs mial miejsce,
    pokazac
    zrealizowane w ramach konkursu prace ! Przed sądem słuchać stronę pozwaną i
    wogoole WAR !Moim zdaniem nie jest to niemozliwe - wiem ze nowe technologie
    to problem dla sądów,
    ale trzeba walczyć i to zmieniać ! W Poznaniu były juz sprawy o różne
    kwestie dotyczące
    akcji w internecie i zostały całkiem sensownie przeprowadzone i zakończone -
    mimo "nienamacalności" dowodów i problemu !
    Najlpiej skopiowac rowniez zawartosc sajtu w stanie w jakim jest !

    Jezeli byly to nagrody w wysokości kilku dziesiatek tys zl - to na pewno
    warto.
    A przy takim podmiocie jak PAI i odpowiednim naglosnieniu sprawy, zapewne
    sprawa
    zakonczy sie ugoda ! Nie wiem czy powodami nie musialoby byc wiecej
    uczestnikow,
    ktorzy czuja sie pokrzywdzeni werdyktem innym niz przewdziany w
    regulaminie - kwestia decyzji !

    Pozdro

    sap