    From: "SDD" <s...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Ordynacja wyborcza - pomysl dla poslow
    Date: Wed, 27 Oct 2010 14:27:39 +0200

    news:4cc8185c$0$21009$65785112@news.neostrada.pl...

    > Prawo stawia pracownika i konsumenta w roli biednej sierotki którą trzeba
    > się zaopiekować. Słusznie lub nie. Uważam że jest to niesłuszne - chociaż
    > z zadowoleniem korzystam raz po raz z tych uprawnień (głównie jako
    > konsument).

    Wlasnie - nie wymaga to chyba komentarza.
    Kalemu ukrasc, zle...

    > Jednak radny to nie jest biedna sierotka, to on ma się opiekować a nie
    > ktoś nim.
    >
    > Pragnąc interwencji państwa w temacie "nie mogę się dogadać ze swoim
    > komitetem, pomóżcie", przezentujesz się w nieciekawym świetle :). Pewnie
    > twoi potencjalni wyborcy nie wiedzą o tym, ale mimo wszystko - niefajnie.

    Radny ma dbac o jakosc prawa na poziomie samorzadu terytorialnego -
    projektujac uchwaly, przeglosowujac je, zmieniajac uchwaly dotychczasowe,
    jesli uzna je za niefajne.
    Ma nie byc owieczka potulna wobec status quo, podnoszac reke wtedy kiedy
    ktos kaze, albo gdy "wypada", ale zmieniac stan rzeczy na lepszy.

    Ja uznaje za niefajny brak uregulowania w zakresie, o ktorym pisze i
    chcialbym zmienic go na inny, moim zdaniem - lepszy.
    Stad ten post.
    A z komitetem sobie jakos poradze.

    Pozdrawiam
    SDD