  • 1. Data: 2003-05-28 19:33:22
    Temat: Oprotestowanie faktury - jaka procedura?
    Od: "Cherokee gd" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl>

    A teraz kolejny post i kolejny problem:

    Podczas naszego ślubu cywilnego w USC we Wrocławiu chcieliśmy
    poczęstować gości naszym szampanem , z naszych kieliszków w hallu USC.

    Gdy zaczęliśmy rozlewać szampana podeszła do nas kobieta i zaczęła
    krzyczeć, że tu nie wolno, że tylko jej firma ma prawo nalewać
    szampana i częstować gości w USC.
    Co się okazało:

    Sala toastowa w USC jest dzierżawiona przez firmę, która nalewa
    szampana przyniesionego przez młodych i częstuje nim gości w tejże
    sali. Za fatygę inkasuje 2 zet od kieliszka.
    Przypominam, że w momencie awantury znajdowaliśmy się teoretycznie
    poza terenem działania firmy, bo w hallu, nie w sali toastowej.

    Poniewaz pani narobiła zamieszania, postanowiliśmy przejść do sali. Po
    toaście zażądalismy faktury zgodnie z zasada najpierw faktura, potem
    zapłata.
    Mamy zamiar odwołać się od tej faktury (otrzymaliśmy poleconym).

    Po pierwsze - pani na nas niekulturalnie nawrzeszczała poza terenem
    swojego działania, po drugie była niestosownie do uroczystości ubrana,
    po trzecie usługa firmy została na nas wymuszona.

    Tylko jaka jest procedura oprotestowania faktury?

    pozdr

    cherokee

  • 2. Data: 2003-05-28 20:03:03
    Temat: Re: Oprotestowanie faktury - jaka procedura?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Po pierwsze wyjaśnij, czy oni faktycznie nalewali tego szampana, czy nie.
    Jeśli nie nalewali, to odpiszcie na fakturę, że usługi nie zamawialiście i
    nie została wykonana, więc nie zapłacicie. Jak ugięliście się i babka
    nalewała, to w sumie pozostaje fakturę zapłacić.
    Po drugie, to po prostu czysta bezczelność moim zdaniem. Zrobiłbym na Waszym
    miejscu dym w gazecie oraz napisał pismo do Prezydenta Miasta z prośbą o
    wyjaśnienie, na jakiej podstawie prywatna firma wynajmuje pomieszczenia
    urzędowe przeznaczone do wykonywania czynności urzędowych.

  • 3. Data: 2003-05-28 22:35:24
    Od: "Mrls" <m...@p...onet.pl>

    Nie zapłaciłbym faktury, ponieważ okoliczności były "skandaliczne"... wątpie
    że wniosą sprawę do sądu bo mogą więcej stracić niż zyskać...pozdrawiam

    --
    ...Collect my thoughts together
    I have to hold my head...

  • 4. Data: 2003-05-29 18:23:24
    Od: poreba <d...@p...com>

    "Mrls" <m...@p...onet.pl> niebacznie popelnil

    Czy naprawdę jesteś przekonany,
    że sygnaturka licząca coś około 45 linii jest poprawna?!

    --
    pozdro
    poreba

  • 5. Data: 2003-05-29 19:55:54
    Od: "Cherokee gd" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl>

    Użytkownik "poreba" <d...@p...com> napisał w wiadomości
    > "Mrls" <m...@p...onet.pl> niebacznie popelnil
    >
    > Czy naprawdę jesteś przekonany,
    > że sygnaturka licząca coś około 45 linii jest poprawna?!

    Zgłaszam roszczenia zgodnie z prawem autorskim w kwestii tresci
    sygnaturki:)

    pozdr

    cherokee

  • 6. Data: 2003-05-29 20:21:58
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Sygnaturka jest poprawna (moim zdaniem), tylko facet pisze nad tekstem a nie
    pod. Po prostu nie wycina cytatów, które akurat w tym miejscu w mojej ocenie
    nie były mu do niczego potrzebne.

  • 7. Data: 2003-05-29 21:47:59
    Od: "Mrls" <m...@p...onet.pl>

    Przepraszam za faktycznie niepotrzebny cytat i dzięki za zwrócenie uwagi
    Marcin

  • 8. Data: 2003-05-29 22:31:25
    Od: "Cherokee gd" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl>

    > Przepraszam za faktycznie niepotrzebny cytat i dzięki za zwrócenie
    uwagi
    ale miałeś odpowiedzieć pod pytaniem
    a odpowiedziałeś nad.

    Stryket (za małżonkę)