    From: "aari^^^" <a...@t...email.is.invalid.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Oprogramowanie jest nielegalne jeśłi "agencja" tak uzna.
    Date: Fri, 13 Mar 2009 19:09:38 +0100

    Dnia Fri, 13 Mar 2009 00:51:02 +0000 (UTC), Adam Wysocki powiedział:

    > Mnie zastanawia jak to ma się do darmowego oprogramowania. Skazali kiedyś
    > kogoś za używanie Linuksa ściągniętego z Internetu?

    Wszak "biegły" się wypowiedział - nie masz przynajmniej dwóch rzeczy z
    zestawu: nalepka, dowód zakupu, oryginalny nośnik, oryginalne pudełko (i co
    tam jeszcze), to oprogamowanie jest pirackie, znaczy tego... _nielegalne_.

    Jak dla mnie paranoja.

    --
    Bright light is the end
    of the black light district.