  • Data: 2006-03-15 13:46:02
    Temat: Re: Oprogramowanie GPL w firmie
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński) szukaj wiadomości tego autora

    Miernik <m...@f...org> writes:

    [...]

    > Poza tym masę czynności prawnych dzieje się automatycznie.

    Przykładowo: objęcie dzieła domyślnym kopyrajtem. Dlatego wszystko,
    co jest licencjonowane inaczej niż 'wszelkie prawa zastrzeżone'
    powinno zostać opatrzone odpowiednią licencją. I dlatego właśnie
    tłumaczenie eseju Paula Grahama, które znajduje się na mojej stronie
    WWW jest objęte prawem autorskim, mimo że nic na tej stronie
    o własnych prawach autorskich nie napisałem. Z drugiej strony --
    artykuły na temat refaktoryzacji kodu i wzorców projektowych są
    udostępnione na zasadach jednej z licencji Creative Commons, o czym
    _musiałem_ w odpowiednim miejscu wspomnieć, żeby posiadało moc prawną.

    --
    http://www.piotr.dembiński.prv.pl