  • Data: 2017-07-19 19:26:07
    Temat: Re: Opozycja zamordowała prezydenta v. jak zmądrzejesz skurwysynu
    Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-07-19 o 19:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik A. Filip a...@b...pl ...

    > IMO trzeba być wyjątkowym kretynem zeby taka obraze czytac dosłownie jako
    > probe obrazy matki...
    > Kazdy normalny rozumie kogo tyczyła się obelga.
    Tak to juz jest. Tylko debile nie zrozumieją, że tu o niczyją matkę nie
    chodziło. To jest po prostu takie polskie ubliżenie w efekcie bardzo
    silnego wzburzenia.
    Nie raz tak ubliżyłam swojemu bratu bydlakowi. Moja matka nie miała nic
    przeciwko temu, bo k. nigdy nie była.
    Taka jedna pani z pracy jak chciała komuś tak ubliżyć to mówiła "ty
    sukinkocie". Uważam, że to jest niezłe, ale raczej wszyscy się
    przyzwyczaili do skurwysyństwa w Polsce.

    --
    animka