    From: Andrzej W <k...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Opóźnienie 4 kwartałów
    Date: Thu, 9 Mar 2017 21:24:50 +0100

    W dniu 2017-03-08 o 18:14, t-1 pisze:

    > To jest moja interpretacja, którą napisałem abyś nie narzekał na brak
    > odzewu.
    >
    > W Ustawie stoi napisane, opóźnienie dotyczyć będzie a nie opóźnienia
    > dotyczyć będą.
    > Wiec należało by to traktować jako jeden okres.
    > Ponieważ każda wpłata zasila najpierw najstarsze zobowiązanie, jeśli nie
    > miałeś zaległości większej niż 1 rok w spłacie mogło by się wydawać, że
    > będzie OK.
    > Z drugiej strony, cholera wie.
    >
    > Tu jest jakieś ogólne wyjaśnienie PKO z którego wynika, że będą w
> [...]
    rmatywu_do_31.12_.2017_r_.-_zasady_1.pdf

    > Może udaj się do PKO?

    Dziękuje
    Chyba zacznę od spółdzielni, dla PKO ne jestem stroną.
    Od początku "przekrętu Balcerowicza" kredytobiorcy starego portfela nie
    byli stroną dla banków. Umowy tajne przez poufne z prezesami SM.
    Było już kilka prób pozbycia się wrzodu który według wielu był
    bezprawnym drenowaniem lokatorów a jeszcze większym budżetu.