  • Data: 2007-04-13 21:54:43
    Temat: Re: Oplaty notarialne umowa przedwstepna.
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Olgierd" <n...@o...com> napisał w
    wiadomości news:evop2j$770$3@inews.gazeta.pl...

    > Przecież suma taksy i tak wyjdzie na 100% - licząc od wartości
    > nieruchomości. Nie trzeba niczego obiecywać.

    Co nie zmienia faktu, że można wziąść 100% taksy i za umowę
    przedwstępną/pod warunkiem, jak też i za umowę końcową / przeniesienia
    własności.
    Właśnie pisałem dzisiaj umowę sprzedaży domu dla niemca i został w ten
    sposób potraktowany. Tj. i za umowę warunkową i za przeniesienie własności
    został skasowany 2x po 100% taksy.