eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoOplata za remont dachu w calym budynku, a wykupione mieszkanie › Re: Oplata za remont dachu w calym budynku, a wykupione mieszkanie
    From: AJot <a...@j...w.stopce>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Oplata za remont dachu w calym budynku, a wykupione mieszkanie
    Date: Tue, 11 Nov 2003 12:14:12 +0100

    > (co

    > myle)
    > trzeba
    >
    > No to musisz wyjaśnić skąd ta cena 600000 zł. Czy ja żyję w tym samym kraju
    > co Ty?
    > Moja rada: uzyskać pełnomocnictwo od rodziców (właścicieli mieszkania).
    > Zwrócić się do Zarządu wspólnoty o informację na temat tego remontu.
    > Sprawdzić czy była uchwała podjęta i jak właściciele głosowali.
    > Kto i jak wybierał wykonawcę, czy był jakiś przetarg?
    > Popytać u konkurencji za ile wykonaliby taki remont.
> [...]

    No nic, na razie dzieki bardzo za zyczliwe podpowiedzi, bede drazyl temat,
    jak cos pozytywnego wyniknie dam znac na grupie.

    pozdrawiam

    Adam Jancewicz

    --
    There are only 10 types of people in the world: Those who understand
    binary, and those who don't ...

    tu jest moj email -> http://www.cerbermail.com/?OLq0d8mfIF
    ... sorry za utrudnienia