eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoOplata za remont dachu w calym budynku, a wykupione mieszkanie › Re: Oplata za remont dachu w calym budynku, a wykupione mieszkanie
    From: AJot <z...@U...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Oplata za remont dachu w calym budynku, a wykupione mieszkanie
    Date: Mon, 10 Nov 2003 08:02:16 +0100

    > Nie wiem co to za dach ale koszt naprawy (600 000) wydaje się ogromny (co
    > tam będzie? blacha miedziana?) nawet z wymianą więźby dachowej.
    > To już wolę bloki z czasów PRLu. Za takie pieniądze można kilku klatkowy
    > blok ocieplić pomalować wymienić instalację i jeszcze coś by zostało.
    >
    > Marek

    Dach jest spory, budynek sklada sie z 6-ciu klatek schodowych.
    Jest to w miare typowy PRL-owski budynek.
    Remont polega na wymianie pokrycia z dachowek na tzw. (jezeli sie nie myle)
    gonty czyli takie jakgdyby dachowki zdrobione z materialu podobnego do
    papy, i odnowieniu kominow. Wiezba dachowa troche naprawiana.
    Troche sie juz zorientowalem i zeczywiscie wychodzi na to, ze bedzie trzeba
    zaplacic :(

    Wiec moje ostatnie pytanie, czy naleznosc za taki remont mozna wrzucic na
    hipoteke mieszkania? Ew. jak to zrobic?

    Dziekuje za wszystkie odpowiedzi

    Adam Jancewicz

    PS. Jak myslicie, czy jezeli moi rodzice zdecydowali by sie na platna pomoc
    profesjonalnego prawnika, czy mialby szanse cos wywalczyc?

    --
    There are only 10 types of people in the world: Those who understand
    binary, and those who don't ...