eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoOpłata za ponowne uruchomienie usługi - pytanie › Re: Opłata za ponowne uruchomienie usługi - pytanie
  • Data: 2009-10-02 09:30:08
    Temat: Re: Opłata za ponowne uruchomienie usługi - pytanie
    Od: Tomek <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia 02-10-2009 o 11:25:48 Robert_J <r...@w...pl> napisał(a):

    >> A z jakiś przepisów wynika, że muszą dostarczyć wezwanie?
    >
    > Tak, z umowy :-). Mam ją przed sobą, skończyłem pisać reklamację. "O
    > zamiarze wstrzymania świadczenia usługi Odbiorca zostanie powiadomiony w
    > formie pisemnej". Chodzi o to, że wykazali się nadzwyczajnym pośpiechem,
    > niespotykanym przy np. wezwaniach do usterek itp ;-))). Nie dostali
    > jeszcze zwrotu swojego wezwania z poczty, czyli nawet nie wiedzieli czy
    > nie odebrałem bo jestem lewus, czy nie odebrałem bo umarłem, czy jeszcze
    > co innego... A poczta nie awizowała pisma po prostu, więc żyłem w
    > błogiej nieświadomości :-). Czyli wychodzi na to że wystarczy tylko
    > wysłać ;-))), nie czekając na potwierdzenie odbioru albo "nie odbioru"...

    Może myśli że to tak jak z PITami - wysyłasz i termin zachowany :)

    --
    Tomek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1