  • Data: 2009-10-02 17:26:17
    Temat: Re: Opłata za ponowne uruchomienie usługi - pytanie
    Od: "Robert_J" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > W Twojej sprawie przedsiębiorstwo energetycznie nie poczekało nawet tych 2
    > tygodni. W związku z tym wydaje mi się, że należy Ci przyznać rację.

    Mi też tak się wydaje, ale to moje zdanie, subiektywne. Żeby było śmiesznie
    podobno w tym wezwaniu był termin zapłaty 21.09, a do 30.09 ZE nie otrzymał
    jeszcze zwrotu listu. Czyli zapewne nie minęły jeszcze te 2 tygodnie od
    wysłania... Poza tym uważam wstrzymanie dostawy energii tydzień po terminie
    płatności za lekko nieeleganckie ;-). Żeby oni tak dziarsko reagowali na
    zgłoszenia to byłbym naprawdę happy ;-))).