eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoOpłata za ponowne uruchomienie usługi - pytanie › Re: Opłata za ponowne uruchomienie usługi - pytanie
  • Data: 2009-10-02 09:25:48
    Temat: Re: Opłata za ponowne uruchomienie usługi - pytanie
    Od: "Robert_J" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > A z jakiś przepisów wynika, że muszą dostarczyć wezwanie?

    Tak, z umowy :-). Mam ją przed sobą, skończyłem pisać reklamację. "O
    zamiarze wstrzymania świadczenia usługi Odbiorca zostanie powiadomiony w
    formie pisemnej". Chodzi o to, że wykazali się nadzwyczajnym pośpiechem,
    niespotykanym przy np. wezwaniach do usterek itp ;-))). Nie dostali jeszcze
    zwrotu swojego wezwania z poczty, czyli nawet nie wiedzieli czy nie
    odebrałem bo jestem lewus, czy nie odebrałem bo umarłem, czy jeszcze co
    innego... A poczta nie awizowała pisma po prostu, więc żyłem w błogiej
    nieświadomości :-). Czyli wychodzi na to że wystarczy tylko wysłać ;-))),
    nie czekając na potwierdzenie odbioru albo "nie odbioru"...

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1