eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoOperator komórkowy - wyzerowanie konta › Re: Operator komórkowy - wyzerowanie konta
  • Data: 2004-12-30 21:04:35
    Temat: Re: Operator komórkowy - wyzerowanie konta
    Od: Maciej Olędzki <l...@n...onecie> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Thu, 30 Dec 2004 17:37:16 +0000 (UTC), Meflajte napisał(a):

    > Jestem użytkownikiem sieci Idea POP. Kilka dni temu operator wyczyścił mi
    > konto ponieważ minął mój limit czasu na wykonywanie połączeń. W regulaminie
    > napisane jest: "Jeśli Użytkownik nie uzyskał lub nie zwiększył swojego
    > limitu jednostek taryfowych podczas okresu opisanego (cut), po jego upływie
    > wartość niewykorzystanego limitu będzie automatycznie anulowana."
    > Czyli niby wszystko zgodnie z regulaminem, ale...

    Jeśli w regulaminie nie ma nic o przypominaniu sms'em o kończącym się
    okresie ważności karty to IMHO nie ma sensu pisać żadnego listu
    reklamacyjnego.

    > Dodam jeszcze, że w tych sms'ach znajdowała się też informacja z nr. SOS,
    > pod który należało dzwonić jeśli z jakichś przyczyn nie można doładować
    > konta przed upływem czasu. A ja właśnie wtedy byłem na Nocnym Rowerowym
    > Ekstremalnym Rajdzie na Orientacje, który odbywał się z dnia 18 na 19
    > grudnia i nie miałem żadnych możliwości doładowania konta nawet gdybym sobie
    > przypomniał więc ten sms z numerem SOS byłby w tym wypadku bardzo przydatny.
    > 18 grudnia był najwyraźniej tym ostatnim dniem podczas, którego miałem

    Trochę późno piszesz na grupę:
    http://www.idea.pl/portal/map/map/promotionsp;?promo
    _id=120195

    Teraz to już naprawdę musztarda po obiedzie.

    --
    Pozdrawiam
    Maciej Olędzki

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1