  • Data: 2002-01-27 11:22:38
    Temat: Re: Okres wypowiedzenia przy wynajmie.
    Od: Dariusz <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:a2e8t0$jg7$1@news.onet.pl...

    > Odpowiedzi szukaj raczej w KC. Okres wypowiedzenia jest zależny od
    częstotliwości płacenia czynszu. Przy czynszu płaconym co miesiąc okres wypowiedzena
    wynosi 30 dni.

    To przy jakiej platnosci jest 3 lata ?
    btw
    miesieczne platnosci to jest przeciez standard
    chyba cos pokreciles.
    3-letni okres najmu to wlasnie jest ta nowela, a terminy platnosci
    czynszu nie maja nic do tego.

    Przyczytaj raz jeszcze o zmianach.
    Te terminy wypowiedzenia 3 miesiace itp. dotycza wypowiedzenia z winy
    najemcy, gdy nie oplaca czynszu przez 3 kolejne miesiace.