eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoOkradziona osoba w PKO BP › Re: Okradziona osoba w PKO BP
  • From: "Piotr" <i...@a...alto.com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    References: <a49igs$r1j$1@news.tpi.pl> <a4aj88$p54$1@news.tpi.pl>
    <a4asmt$6p3$1@news.tpi.pl> <a4auj5$mv0$1@news.tpi.pl>
    <a4b098$9qm$1@news.tpi.pl>
    Subject: Re: Okradziona osoba w PKO BP
    Date: Tue, 12 Feb 2002 18:37:33 +0100
    Lines: 20
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 5.50.4133.2400
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V5.50.4133.2400
    NNTP-Posting-Host: pc10.multicurie.zabrze.net.pl
    X-Original-NNTP-Posting-Host: pc10.multicurie.zabrze.net.pl
    Message-ID: <3...@n...vogel.pl>
    X-Trace: news.vogel.pl 1013535653 pc10.multicurie.zabrze.net.pl (12 Feb 2002 18:40:53
    +0100)
    X-Complaints-To: U...@n...vogel.pl
    Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!warszawa.rmf.pl!newsfeed.tpinternet.
    pl!news.vogel.pl!nnrp
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:84039
    [ ukryj nagłówki ]

    > >
    > Czyli bank odpowiada tylko do momentu pobrania pieniedzy w okienku,
    > czy rowniez jak klient jest w banku - chodzi mi o droge z okienka do
    > wyjscia.
    >
    Wydaje mi sie, że banki nigdy nie zgodziłyby sie na taka interpretację.
    Wyobraźmy sobie taką sytuację. Jeden zbir pobiera pieniądze z okienka i
    przed wyjściem zostaje "napadnięty" przez kolegę - zbira. Potem spokojnie
    idzie do dyrektora oddziału i żada zwrotu pieniędzy bo nie był odpowiednio
    chroniony w siedzibie jego banku.
    Aż się prosi o nadużycia w tym przypadku. Kwinto nie musiałby wchodzić do
    baku przez komin:)))

    --
    Piotr





Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1