  • Data: 2022-06-22 18:16:50
    Temat: Re: Ojciec poszukuje dziecka
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    środa, 22 czerwca 2022 o 17:42:22 UTC+2 Liwiusz napisał(a):

    > A każdy mężczyzna narzędzie gwałtu nosi przy sobie, więc prewencyjnie...

    Nie tylko gwałtu, ale i mordu. A jak masz jakiś pasek w sztukach walki, to wręcz
    obligatoryjnie - nie możesz
    nawet kogoś strzelić w japę gołą ręką, czy kopnąć w dupę gołą nogą, bo robisz
    to i tak "z użyciem niebezpiecznego narzędzia".
    W domu też trzymasz narzędzia mordu - noże kuchenne, "kreta", przewód z wtyczką do
    kontaktu.

    Tak że odpowiedź z d4, nie liczy się posiadanie narzędzia, a to, jak się go używa.

    Tak samo z porwaniem - jak napisała list dobrowolnie i pojechała dobrowolnie, ale
    potem
    przestało się jej podobać i dopiero wtedy zaczęto jej utrudniać powrót, to nie jest
    porwanie?

    > Ad rem: zgłoszenie jest o tyle bez sensu, że w najlepszym teoretycznym
    > przypadku policja ustaliłaby pobyt (jakby w ogóle wszczęła postępowanie,
    > na co szanse są praktycznie żadne), a informacji rodzicowi i tak nie
    > przekazała.

    Przynajmniej by przekazała, że żyje i ma się dobrze.
    A jakby było podejrzenie, że jednak mimo tego, co mówi, jest coś nie tak,
    to może ta policja (pewnie nie nasza, ale nikt by Polki nie porywał do "pracy" w
    Polsce)
    będzie jednak na tyle kumata, że coś zrobi.

    Bardziej bez sensu jest to, że jak jest porwana to jest dobrze schowana
    i po ulicy raczej nie chodzi.
    No ale może nie jest porwana i ma się dobrze - jakby się choć tego rodzice
    dowiedzieli od policji, to by im już było lżej.

    2 lata Cię na usenecie nie było, myślałem, że dopadł Cię covid - ale jak widać
    bez zmian wróciłeś (chyba że po prostu gorzej być i tak nie może) ;P