  • 1. Data: 2007-04-02 10:02:57
    Temat: Ojciec odpisał całą ziemię na brata....
    Od: "Subzero" <g...@o...pl>

    Czy należy mi się coś od rodzica? Czy mogę zakwestionową tą czynnośc prawną?
    proszę o pomoc

  • 2. Data: 2007-04-02 11:56:17
    Temat: Re: Ojciec odpisał całą ziemię na brata....
    Od: KrzysiekPP <jimi@_FALSE_.ceti.pl>

    > Czy należy mi się co? od rodzica? Czy mogę zakwestionow? t? czynno?c

    Jesli jestes dorosły to juz nic ci sie nie nalezy ... a czym podpadles ?

    ;-)
    --
    Krzysiek, Kraków, http://kszysiek.xt.pl

  • 3. Data: 2007-04-02 12:09:43
    Od: "Subzero" <g...@o...pl>

    no właśnie nie wiem
    ale czy można jakoś podważyć tą decyzję?
    pzdr

  • 4. Data: 2007-04-02 12:30:18
    Od: "Regand" <r...@v...pl>

    > ale czy można jakoś podważyć tą decyzję?

    Jedynie jak brat go zmusil do tego albo jak ojciec jest psychicznie chory to
    mozna cos myslec.
    A tak o to nic z tym nie zrobisz.
    Niestety. Przepadlo.

  • 5. Data: 2007-04-02 12:59:41
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "Subzero" <g...@o...pl> wrote in message news:euqrqg$sqa$1@news.onet.pl...
    > no właśnie nie wiem
    > ale czy można jakoś podważyć tą decyzję?

    Ojca ziemia i robi z nią co chce.

  • 6. Data: 2007-04-02 13:50:18
    Od: "MiK^" <m...@t...pl>

    Ha! cza bylo pracowac przy tej ziemi... a teraz? doopa blada!
    widocznie cos nabroiles hehehe

  • 7. Data: 2007-04-02 14:10:04
    Od: "GrzegorzG" <grzegorzeg1@_usunto_tlen.pl>

    "MiK^" <m...@t...pl> wrote in message
    ps.com...

    Ha! cza bylo pracowac przy tej ziemi... a teraz? doopa blada!
    widocznie cos nabroiles hehehe

    Heh.. gdyby mi tak ojciec zrobil (zakladajac normalne kontakty, czyli brak
    winy u mnie), to duma nie pozwolilaby mi sie tym zajmowac...

  • 8. Data: 2007-04-02 14:52:24
    Od: "Ero Walensdorf" <walensdorf@nietrudzsie_nieodbierampriva>

    Użytkownik "KrzysiekPP"
    > Jesli jestes dorosły to juz nic ci sie nie nalezy ... a czym podpadles ?

    Nie ma czegoś takiego jak zachowek?
    EWa

  • 9. Data: 2007-04-02 16:14:08
    Od: Garvey <g...@o...pl>

    Ero Walensdorf napisał(a):
    > Użytkownik "KrzysiekPP"
    >
    > Nie ma czegoś takiego jak zachowek?
    > EWa

    to zalezy czy ojciec zyje czy nie...

  • 10. Data: 2007-04-02 18:02:25
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    GrzegorzG napisał(a):

    > Heh.. gdyby mi tak ojciec zrobil (zakladajac normalne kontakty, czyli brak
    > winy u mnie), to duma nie pozwolilaby mi sie tym zajmowac...

    Duma? Ty, Putin, się nie wychylaj ;->