    From: "Wiewióra" <l...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Ogromne alimenty !!!
    Date: Fri, 6 Sep 2002 23:34:16 +0200

    news:alb14p$3gv$1@absinth.dialog.net.pl...

    > Użytkownik Andrzej Nowak <a...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    > napisał:alb0g9$lc1$...@n...tpi.pl...
    > zastanawiam
    >
    > wcale nie tak do konca co chce i jak chce przedmówca dobrze poinformowal w
    > tym przypadku wskazane jest wniesienie pozwu o zmiane zasadzanych
    alimentow
    > na niższe i wykazania dokładnie sytuacji jaka w tej chwili ma zobowiazany
    do
    > alimentacji...mysle, ze to pomoże mu obniżyc kwote ...
    > Sandra

    A moje przewrotne pytanie brzmi: ile płaci tych alimentów na 3 dzieci
    żonie? Jeśli sąd zmniejszy mu nawet tą sumę to zapewne jego dzieci się
    ucieszą. Podobno alimenty są uzależnione od potrzeb dzieci. Skoro ma ich
    troje to niech tak robi, by na nie wspólnie z byłą żoną zarobić. Bo jak on
    da mniej to za co mają żyć te dzieci?

    Wiewióra