    From: "Jacky" <j...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Ogrodzenie i nowy sąsiad
    Date: Fri, 6 May 2005 15:15:04 +0200

    Użytkownik "loopa" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:d5fiug$ej5$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Użytkownik "Jacky" <j...@i...pl> napisał w wiadomości

    > domem
    > trzeciej

    > końcu

    > sąsiad się jeszcze nie wprowadził a ten już chce od niego jakieś pieniądze
    > wydębić i od razu chce straszyć ustawami !!
    > Zamiast normalnie porozmawiać..
    >
    > Świat się wali.
    >
    > Nie chciałbym mieć Cię za sąsiada.
    >
    > Łukasz

    Oj ludziska, nie znacie całej sytuacji (bo nie na grupę) a już próbujecie
    interpretować. Nieładnie ...

    Oczywiście, najlepiej się zawsze dogadać, co często się udaje, niemniej
    jednak dobrze znać swoje prawa, chyba przyznacie mi rację? Pisałem w końcu
    na grupę pl.rec.prawo a nie na grupę zinterpetuj_to_po_swojemu.soc.pl ;-)

    Wątpię, aby sąsiad chciał stawiać drugie ogrodzenie 15 cm od obecnego, z
    taką sytuacją się szczerze mówiać jeszcze nie spotkałem. A Wy widzieliście 2
    ogrodzenia w odległości 15 cm ? Przecież to idiotyzm ...

    Czy naprawdę nie ma tutaj ludzi, którzy potrafią udzielić jakiejś rzetelnej
    odpowiedzi, a nie od razu interpretować ?

    pzdr.,
    Jacek