  • Data: 2004-08-10 11:54:49
    Temat: Re: Ogrodzenie
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

    <S...@p...onet.pl> napisal(a):
    > Jest taki stary plot, ogrodzenie miedzy mna a sasiadem stawiane jeszcze
    > przezsasiada zanim kupilem dzialke obok. Nie podoba mnie sie ta poszarpana
    > siatka, kto placi za wymiane ogrodzenia na nowe ?? Ja w calosci, sasiad w
    > calosci, czy razem po polowie ??

    Po połowie płacicie za utrzymanie ogrodzenia w sensie konserwacji. Nie
    jestem pewny, czy zbudowanie nowego pod to podchodzi - trudno oczekiwać,
    żeby jeden z sąsiadów był zmuszony do współfinansowania kaprysów
    drugiego, który np. wymyślił sobie wieżyczki z marmuru.
    --
    Samotnik
    www.zagle.org.pl - rejsy morskie