  • Data: 2005-12-28 15:49:25
    Temat: Re: Ograniczenie predkosci
    Od: "neelix" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Padre" <s...@e...wroc.pl> napisał w wiadomości
    news:dou9nl$a7a$1@news.dialog.net.pl...
    > Użytkownik "neelix" <a...@w...pl> napisał...

    > Zatem na podstawie braku/niewidoczności sylwetki znaku D-1
    > nie mogę stwierdzić, że droga przecinająca *nie ma* pierwszeństwa...

    Czyżby złodziej ukradł wszystkie znaki na skrzyżowaniu ? :-)

    > ...a gdy nawet widzę ten kształt bez towarzyszącego trójkąta A-7, nie
    > mogę stwierdzić że to co widzę to na pewno znak D-1.

    Może zaczną montować dwustronne ? Wtedy zobaczysz i stwierdzisz. Tylko po co
    dwustronne skoro nie kradną, a jak ukradną to wszystkie.

    > Oczywiście, bo ktoś może wpaść na pomysł, że jak nie
    > widać A-7 to pozostały P-15 go nie obowiązuje, zastosować
    > zasadę ogólną pierwszeństwa z PoRD i wpakować się pod
    > pojazd jadący z lewej.

    Możliwe, bo P-15 bez A-7 jest jak P-16 bez B-20. :-)

    > Mam nadzieje, że przynajmniej trójkąt A-7/P-15 znają ;-)

    Co do P-15 to mam poważne wątpliwości. Dla wielu prawdopodobnie jest to
    tylko jakiś malunek.

    neelix