  • Data: 2005-12-26 15:45:18
    Temat: Re: Ograniczenie predkosci
    Od: "Padre" <s...@e...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "neelix" <a...@w...pl> napisał...

    > To jest niemożliwe. Chyba, że znak ukradli.

    ;-) Przecież swój post odniosłem właśnie do Twojej rady:
    "Pionowy równie dobrze mogli w nocy ukraść. Jak się nie
    widzi pionowego tylko poziomy to lepiej dmuchać na zimne
    i zastosować się do zasad ogólnych PoRD."

    > Wtedy jeżeli masz podejrzenia to stosujesz szczególną
    > ostrożność, ograniczone zaufanie i resztę zasad PoRD.

    Oczywiście, tylko że w tym przypadku ostrożność polega
    właśnie na zastosowaniu się do znaku P-15, a nie na uznaniu,
    że nie obowiązuje i stosowaniu zasad ogólnych pierwszeństwa
    przejazdu PoRD (Art. 25.1) co może skończyć się kolizją
    gdy znak A-7 został skradziony lub zniszczony.

    Sławek